Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació
La Universitat de Barcelona és la universitat pública principal de Catalunya, amb el nombre més gran d’estudiants i l’oferta formativa més àmplia i completa. A més, és el principal centre de recerca universitari de l’Estat i un dels més importants d’Europa, tant per nombre de programes de recerca com per l’excel·lència assolida en aquest terreny.
Estretament vinculada a la història de Barcelona i de Catalunya, la UB combina els valors de la tradició amb el fet de ser una institució innovadora i d’excel·lència en l’àmbit docent, i és una universitat urbana, oberta i cosmopolita com la mateixa ciutat de Barcelona.
Us convidem a conèixer la Universitat de Barcelona!
Si sou doctor de la Universitat de Barcelona i voleu publicar la vostra tesi a TDX, contacteu amb tdx@ub.edu. Per a més informació consulteu "Preguntes més freqüents" (PMF).
Enviaments recents
-
Vázquez-Aprá, Alicia
(Data de defensa: 25-10-2015)
El objetivo principal del estudio es explorar los posibles vínculos entre los conocimientos previos de un grupo de estudiantes universitarios a quienes se les solicitó la producción de un texto en base a la lectura de ...
-
Serrat Fernández, Rodrigo
(Data de defensa: 04-03-2016)
El objetivo de esta tesis es realizar una aproximación multidimensional al fenómeno de la participación de las personas mayores en organizaciones políticas, explorando y analizando una serie de modelos explicativos centrados ...
-
Gómez Morales, Aroa
(Data de defensa: 13-03-2015)
Al llarg dels últims anys, la investigació sobre les famílies ha anat adoptant un pes important en l’àmbit de la recerca sobre la discapacitat, tant pel paper decisiu que tenen les famílies en la creació i l’afavoriment ...
-
Jiménez Segura, Flor Isabel
(Data de defensa: 20-09-2013)
Esta tesis tiene como finalidad profundizar en el análisis de las prácticas de evaluación del Practicum en la formación del profesorado, basada en competencias desde una perspectiva constructivista sociocultural y situada. ...
-
Rodrigues Correia, Maria da Luz
(Data de defensa: 15-05-2014)
The study approaches teachers’ professional learning mediated by blended-learning environments. It aims at reaching a better understanding of how in-service teachers appropriate themselves of new content about lesson ...
Mostra'n més