Análisis de las estrategias publicitarias de ls campañas turísticas de la comunidad valenciana 1989-2006

Author

Solà Climent, Rosario

Director

López Lita, Rafael

Date of defense

2007-12-10

ISBN

9788469110317



Department/Institute

Universitat Jaume I. Departament de Filosofia, Sociologia i Comunicació Audiovisual i Publicitat

Abstract

La tesis doctoral trata sobre el estudio de las campañas publicitarias de marca turística valenciana utilizando como exponente de las mismas el anuncio en televisión.<br/>Esta investigación comenzó con la recopilación del universo total de trece campañas publicitarias emitidas desde el año 1989 hasta la finalización del 2006. Se han recogido y estudiado las submarcas turísticas valencianas, desde su creación hasta la actualidad así como, la marca paraguas Comunitat Valenciana aparecida en cada campaña.<br/>Tras la recopilación de campañas se ha realizado por una parte un análisis audiovisual de las mismas y por otra un análisis de las estrategias creativas que se presentan en ellas.

Keywords

turismo; estrategias de comunicación; campañas publicitarias

Subjects

070 - Newspapers. The Press. Journalism; 316 - Sociology; 338 - Economic situation. Economic policy. Management of the economy. Economic planning. Production. Services. Prices; 65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Knowledge Area

Àrea de comunicació audiovisual i publicitat

Documents

sola.pdf

85.94Mb

 

Rights

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

This item appears in the following Collection(s)