Estadístiques

Estadístiques

Descàrregues i consultes totals

Descàrregues Consultes
Universitat d'Andorra 7.909 26.753

Països amb més consultes totals

 
Consultes
Germany 6.513
United States 6.337
China 3.805
France 2.426
Spain 2.015
Poland 1.294
Mexico 480
Italy 333
EU 330
United Kingdom 314

Departaments amb més consultes totals

Descàrregues Consultes
Tesis Doctorals de la Universitat d'Andorra 7.909 26.753

Les 25 tesis més consultades enguany

Consultes
La construcción del conocimiento en entornos personales de aprendizaje 277
La competència digital a la Universitat 199
Proposta d’un marc conceptual per a modelar l’aprenentatge organitzatiu i la creació de coneixement. Una aplicació en organitzacions d’ensenyament superior 133
Anàlisi de la implantació de les TIC als museus d’Andorra. Bases per al disseny i desenvolupament d’una estratègia d’avaluació com a eina de gestió 102
Proposta d'un model relacional entre el capital humà i la qualitat de servei. Una aplicació al sector bancari andorrà 83
El nivel competencial en la resolución de problemas matemáticos con los alumnos en TDAH 68
L’eficiència del procés educatiu de maternal i primera ensenyança a Andorra 37
Determinants de la demanda dels usuaris de formació contínua en les Institucions d'Educació Superior 12

Les 25 tesis més consultades

Consultes
La competència digital a la Universitat 7.436
La construcción del conocimiento en entornos personales de aprendizaje 7.376
L’eficiència del procés educatiu de maternal i primera ensenyança a Andorra 4.111
Determinants de la demanda dels usuaris de formació contínua en les Institucions d'Educació Superior 3.767
Proposta d'un model relacional entre el capital humà i la qualitat de servei. Una aplicació al sector bancari andorrà 1.503
El nivel competencial en la resolución de problemas matemáticos con los alumnos en TDAH 1.467
Anàlisi de la implantació de les TIC als museus d’Andorra. Bases per al disseny i desenvolupament d’una estratègia d’avaluació com a eina de gestió 960
Proposta d’un marc conceptual per a modelar l’aprenentatge organitzatiu i la creació de coneixement. Una aplicació en organitzacions d’ensenyament superior 133

Notes
1. Es defineix una consulta a una tesi com un accés a la seva fitxa, o bé com la descàrrega del text complet quan aquesta no és a través de la seva pròpia fitxa.
2. Els accessos automàtics de robots, tant aquells que consulten el fitxer robots.txt com d'altres detectats per nosaltres, no es comptabilitzen com a consultes. També s'exclouen els accessos realitzats des d'adreces del CSUC.
3. Per determinar les consultes per país s'usen les llibreries GeoIP.