Aproximación a la relación de Coaching en Educación con las Competencias Emocionales de los docentes. Estudio de caso en un centro escolar de E.S.O. en Barcelona 

    Chianese, Claudia (Date of defense: 2021-09-21)

    La transformació que està vivint l’educació exigeix un canvi de rol per al docent i el desenvolupament de les seves competències emocionals (CEmo), necessàries per facilitar una orientació millor en el procés d’aprenentatge ...

    El lideratge de la innovació educativa per implementar l'AICLE als centres educatius: Estudi de casos 

    Soler Ortínez, David (Date of defense: 2017-07-18)

    Aquesta tesi explora el lideratge en la implementació de l’Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua estrangera (AICLE; en anglès Content and Language Integrated Learning, CLIL) en tres centres educatius d’ensenyament ...

    Elaboració i validació d'un protocol per a l'avaluació de la qualitat educativa dels menjadors de parvulari 

    Geis Balagué, Maria Àngels (Date of defense: 2014-02-28)

    La tesi que presentem vol donar resposta a la necessitat que tenen els infants de parvulari (de 3 a 6 anys) que totes les situacions i moments que passen a l’escola esdevinguin educatius. Constatem que a Catalunya el nombre ...

    La integració de l'Art en Educació: el cas d'Art i Escola del Centre d'Arts Contemporànies de Vic (ACVIC) 

    Llevadot González, Margarida (Date of defense: 2017-07-06)

    L'objectiu principal de la tesi és analitzar i interpretar un projecte que permet posar en marxa un veritable procés creatiu d’hibridació entre l’àmbit educatiu i l’artístic. La recerca dedica la primera part, el marc ...

    Música a l'escola, per a què? Anàlisi de la incidència de l’Educació Musical en les competències cognitives, emocionals i socials de l’alumnat de primària 

    Piernagorda Pérez, Maria Rebeca (Date of defense: 2023-05-08)

    L’objectiu principal d’aquesta tesi ha estat identificar i analitzar la incidència cognitiva, emocional i social de cursar Primària amb Ensenyaments Musicals en comparació amb alumnes que només cursen Primària Ordinària. ...

    Les percepcions de l’esport en edat escolar en els alumnes entre 10 i 16 anys: Un estudi de cas múltiple a l’Escola Pia Balmes (Barcelona), Southwark Primary School i Djanogly City Academy (Nottingham) 

    Franco Sola, Marc (Date of defense: 2015-12-21)

    L’esport escolar és una activitat educativa, basada en l’aprenentatge d’un esport i que esdevé organitzada fora de l’horari lectiu d’escola. Aquesta investigació es planteja interpretar les percepcions que mostren tenir ...

    A plurilingual approach to language teaching and learning in Catalonia: Using heritage languages in the additional language classroom 

    Sugrañes Ernest, Caterina (Date of defense: 2017-06-12)

    Aquesta tesi estudia els efectes de l'adopció d'un enfocament plurilingüe de l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües en una aula de llengua addicional d’una escola pública de Barcelona amb 45 alumnes de 10 i 11 anys. ...

    Translanguaging in the Additional Language Classroom: Pedagogically-Based Codeswitching in a Primary Education Context 

    Corcoll López, Cristina (Date of defense: 2013-03-22)

    Aquesta tesi vol donar una resposta a la necessitat vigent de trobar una manera coherent i didàcticament sòlida d’introduir les llengües maternes de l’alumnat a l’ensenyament de la llengua addicional a l’escola d’educació ...