Aspects of the interplay of cognition and emotion and the use of verbal vs. numerical information decision making 

    Trujillo Valencia, Carlos Andrés (Date of defense: 2007-06-27)

    En ésta tesis se estudian 2 aspectos de la toma decisiones. Primero, se investiga la forma en que las personas categorizan atributos numéricos. Se presenta y se prueba experimentalmente un modelo del proceso mental que ...

    Disseny i avaluació d'un programa escolar d'educació emocional per a infants de 3 a 5 anys 

    Bartroli, Montse (Date of defense: 2023-03-28)

    El desenvolupament de la competència emocional en infants de 3 a 5 anys es pot fomentar en l’àmbit escolar mitjançant programes estructurats d’educació emocional. En salut pública, l’avaluació de la competència emocional ...

    Estudi longitudinal de l'estrès acadèmic i el malestar psicològic associat al llarg dels cinc cursos de Biologia de la Universitat Pompeu Fabra 

    Baillès Lázaro, Eva (Date of defense: 2009-02-27)

    L'objectiu de la investigació va ser estudiar l'estrès acadèmic, les seves fonts, i les conseqüències que podien tenir en la salut dels estudiants de biologia de la UPF al llarg dels anys de la carrera, recollint dades ...

    Influence of social hierarchies on infants' learning 

    Bas, Jesús (Date of defense: 2018-11-15)

    Humans are social animals living in groups and tending to organize themselves hierarchically. This social stratification influences individuals’ social interactions, as well as their cognitive processes such as learning. ...

    On the evaluation of temporally extended experiences 

    Cojuharenco, Irina (Date of defense: 2007-06-27)

    La evaluación de las experiencias extendidas en el tiempo se puede hacer de muchas formas. El paradigma --hedometer' en economía sugiere que la evaluación global de la experiencia se puede explicar por las impresiones de ...

    The Role of cross-modal semantic interactions in real-world visuo-spatial attention 

    Kvasova, Daria (Date of defense: 2020-02-13)

    In our everyday life we must effectively orient attention to relevant objects and events in multisensory environments. The impact of cross-modal links for attention orienting to spatial and temporal cues has been widely ...