Emocions i publicitat. El lligam emocional entre l'emissor i el receptor de la publicitat 

    Puig i Borràs, Núria (Date of defense: 2011-03-11)

    Aquesta tesi analitza i posa en relació, des d'un punt de vista teòric, la funció del sistema emocional humà y els processos de la comunicació publicitària. I busca en l'estètica i l'art, i més concretament en la pintura, ...

    Estudi i edició de Eugeni d'Ors Curs sobre els fenòmens de l'atenció. Estudis Universitaris Catalans. Hivern de 1909 

    Pérez i Flores, Víctor (Date of defense: 2014-09-19)

    Aquest treball presenta dos àmbits d’interès: la proposta d’una clau interpretativa d’Eugeni d’Ors i la seva obra; la introducció d’un text orsià inèdit i fora de catàleg. Pel qua fa al primer àmbit, presenta aspectes d’un ...

    Study and conceptualization of Vusiness: a model for the creation and management of companies based on values 

    Costa Marcé, Albert (Date of defense: 2019-10-25)

    The global economy has suffered a serious crisis and rapid slowdown. globalization significantly increases the unbalanced use of finite, non- 2/1 renewable sources of energy, aggravating climate change. Millions of ...