Now showing items 12-15 of 15

    Social Behavior and Emotions at Work: Regulation, Assessment and Feedback 

    Sipahi Dantas, Alaíde (Date of defense: 2016-01-25)

    En una societat basada en els serveis, la qualitat de les relacions entre els col·legues, el proveïdor del servei al client, els directius i els membres dels seus equips determinen una sèrie de resultats, com ara les ...

    The Dynamics of Business Model Transformation: Innovation and Internationalization 

    Bowien, Margarete Barbara geb. Kalinowski (Date of defense: 2016-02-02)

    Els darrers anys, els models de negoci han experimentat un impuls notable en la recerca acadèmica. Com a resposta a les demandes recents de la literatura en matèria de direcció estratègica, aquesta tesi amplia l’estudi ...

    Understanding different dimensions of the family business from a contingency perspective 

    Parada Balderrama, Maria Jose (Date of defense: 2016-01-25)

    Els negocis familiars representen, a nivell mundial, la majoria de les empreses, i son reconeguts com importants creadors de PIB i de llocs de treball. Tenint en compte el seu destacat paper en l’ economia, els acadèmics ...

    Unveiling the Catalyzing Power of Emotional Intelligence over General Intelligence and Learning Performance 

    Trüninger Albuquerque, Margarida (Date of defense: 2016-02-05)

    La present tesi investiga el paper catalitzador de la intel·ligència emocional (IE) comportamental, sobre la relació entre la intel·ligència general, o g, i l'acompliment en la aprenentatge. La tesi comprèn tres articles ...