Anàlisi de l'empresa a partir de l'estat de fluxos d'efectiu 

    Viladecans, M. Carme (Date of defense: 2014-06-11)

    La finalitat bàsica d’aquesta tesi doctoral ha consistit en determinar d’una banda la rellevància de l’Estat de fluxos d’efectiu (EFE), dins de l’anàlisi d’estats comptables, demostrant que per poder realitzar una anàlisi ...

    Un análisis de las promociones de ventas al consumidor : los cambios que supone la introducción de los smartphones en esta táctica de marketing 

    Roman Coy, David (Date of defense: 2016-05-09)

    Los dispositivos móviles están cambiando la forma en la que las personas nos relacionamos, nuestros comportamientos, el proceso de búsqueda de información, la manera de pasar el tiempo de ocio y cómo aprendemos. Solomon, ...

    La Contribució de les Fires Comercials a la Marca Ciutat: el cas de Fira Barcelona 

    Jonàs Cortés, Josep (Date of defense: 2023-05-26)

    Aquesta investigació, que versa sobre la importància de les fires comercials en la construcció de marques de ciutat (de San Eugenio, 2011), neix d’un interès personal i professional que ha acabat vehiculant-se per mitjà ...

    Contributions to research on Full-Range Leadership theory: The positive effects of Transformational Style in Multicultural and Multigenerational Teams 

    Valldeneu Rosell, Marc (Date of defense: 2022-07-07)

    Liderar un equip amb eficàcia és un factor molt important per a qualsevol líder o organització que vulgui aconseguir els seus objectius. La recerca de la tesi es va dur a terme per tal d’investigar i entendre la relació ...

    Cultura Organizacional: Una investigación psicométrica, predictiva y transcultural, en empresas españolas y lationoamericanas 

    Assens-Serra, Jordi (Date of defense: 2018-12-19)

    La cultura organizacional es un concepto muy relevante en investigación, sin embargo, se sabe poco acerca de qué variables pueden predecir la presencia de los diferentes tipos de cultura. En esta investigación hemos ...

    Customer experience: una mirada desde la perspectiva de la teoría de los recursos y capacidades dinámicas. Capacidades dinámicas necesarias para los empleados de contacto con la experiencia del cliente: propuesta de formación para su obtención 

    Cubo Pons, Sílvia (Date of defense: 2022-07-01)

    En un món globalitzat les empreses competeixen buscant una avantatge competitiu diferencial i l’experiencia del client o Customer Experience (CX) és una eina per obtenir-lo. Per això, la CX s'ha de considerar i gestionar ...

    Efectes de la Desinhibició Cognitiva en la innovació empresarial 

    Ponti, Franc (Date of defense: 2017-02-23)

    El present treball té com a objectiu fonamental estudiar en profunditat la Desinhibició Cognitiva (DC) i analitzar el seu impacte en la creativitat. Després d’estudiar a fons les diferents aproximacions a la DC i comprovar ...

    Eficàcia de les apps publicitàries a branded apps de telèfons mòbils. Cas d'estudi a Barcelona i localitats de la mateixa província 

    Molina García, Míriam (Date of defense: 2014-09-19)

    El terminal mòbil s’ha convertit en els últims anys en una peça imprescindible per a l’individu. L’àrea del màrqueting, la comunicació i la publicitat continuen amb l’interès d’estar a prop del consumidor, raó per la ...

    El videojuego como recurso para el aprendizaje estratégico en las aulas: el caso de Personatges en Joc 

    Eguia, José Luis (Date of defense: 2012-09-13)

    La ausencia de videojuegos como referentes de material educativo nos lleva a pensar que hemos fracasado en comprender el potencial de estos como herramientas educativas, además el hecho de que su presencia en las aulas no ...

    Els pioners de l'animació a Catalunya: la consolidació de la indústria de comunicació de masses a partir del film Érase una vez... (1950) 

    Pagès, Maria (Date of defense: 2019-07-26)

    A partir de l’estudi del film d’animació dirigit per Alexandre Cirici i Josep Escobar Érase una vez... (1950), aquesta tesi fa un recorregut per entendre com, durant l’autarquia franquista (1939-1951), i en el camp de ...

    Evolución de comunicación política en Twitter: de CiU y del PSC-PSOE en las campañas electorales celebradas en Cataluña de 2010 a 2012 

    Franco Buendía, Daniel (Date of defense: 2016-06-30)

    Esta investigación se centra en averiguar si el PSC-­‐PSOE y CiU utilizan Twitter como herramienta de comunicación bidireccional para comunicarse con sus públicos, estudiando el tipo de información emitida desde los perfiles ...

    Factores condicionantes de la aparición y desarrollo de los ángeles inversores: el caso de Cataluña 

    Vinyes i Vila, Jesús (Date of defense: 2013-09-20)

    Los ángeles inversores son personas físicas que invierten una parte de su dinero en empresas no cotizadas propiedad de terceras personas. Esta tesis doctoral, utilizando la metodología del estudio de casos, realiza un ...

    Knowledge Biases in Supplier-Based Innovation Ecosystems 

    Arribas Ibar, Manel (Date of defense: 2021-07-14)

    Què tenen en comú els ecosistemes tan diferents basats en proveïdors dels anàlisis clínics, la moda de luxe i els vehicles elèctrics,? Al cap i a la fi, segons els nostres preconcepcions, aquests ecosistemes són monolítics, ...

    L'Euroregió de l'Arc Mediterrani (EURAM): Empreses, innovació i restriccions al seu finançament 

    Crespo, Patrícia (Date of defense: 2015-12-21)

    En aquest treball d’investigació s’analitza la situació de les empreses i dels principals sectors econòmics de l'Euroregió de l'Arc Mediterrani, l'Euram: Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears i, també el Rosselló ...

    La comunicació corporativa a les entitats del Tercer Sector de la Catalunya Central (2015-2018): Rutines, estructures i mitjans de proximitat 

    Francàs Guillén, Berta (Date of defense: 2018-12-20)

    Aquesta tesi doctoral analitza el funcionament de les estructures comunicatives de les organitzacions que treballen per a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat física, psíquica i/o intel·lectual ...

    La Figura del Account Planner en la actualidad: su potencial para dinamizar la agencia de comunicación del futuro 

    Jordán Ávila, Santiago (Date of defense: 2016-12-22)

    Esta tesis doctoral tiene como objeto de estudio la figura del planificador estratégico (Account Planner) y su función dentro de la agencia de publicidad. A partir del estudio de esta figura y de su papel dentro de la ...

    La interactividad de la comunicación digital en la competitividad de las organizaciones y en la maximización de las necesidades y deseos de los individuos cuando asumen el papel de consumidores a través de las redes sociales en Portugal. Un paradigma de marketing 

    Pereira Correia, Pedro Álvaro (Date of defense: 2012-09-13)

    En un mundo más transparente y dinámico, en el cuál los consumidores confían más en otros consumidores para obtener consejos y recomendaciones sobre productos y servicios, la continuidad de las organizaciones aparece ...

    Metodología de medición del valor económico para la empresa de sus seguidores en las Redes Sociales 

    Norte Sosa, José (Date of defense: 2018-01-26)

    Este trabajo propone una metodología para medir el valor económico que los seguidores aportan en las redes sociales a la empresa. Esto permitirá una evaluación de la participación de las audiencias digitales (clientes) ...

    Open Innovation in SMEs 

    Hitchen, Emma L. (Date of defense: 2017-09-14)

    This thesis focuses on the use of open innovation in SMEs. Open innovation helps to explain how small firms with fewer resources are able to successfully compete against larger firms. This work begins with a literature ...

    La relació entre la premsa digital i la premsa impresa en la presentació de la narració. El cas dels diaris Ara, El País; La Vanguardia i El Periódico 

    Torras i Planas, Núria (Date of defense: 2023-09-07)

    Aquesta investigació se centra en analitzar la convivència de la premsa impresa i la premsa digital en el cas de quatre capçaleres de caràcter generalista i de pagament –Ara, La Vanguardia, El País i El Periódico– de forma ...