Transport Economics and Infrastructure: An Empirical Analysis of the Port Sector

dc.contributor
Universitat de Barcelona. Departament de Política Econòmica i Estructura Econòmica Mundial
dc.contributor.author
Gonzalez Aregall, Marta
dc.date.accessioned
2016-07-05T10:27:44Z
dc.date.available
2016-07-05T10:27:44Z
dc.date.issued
2016-02-01
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/386536
dc.description.abstract
The present thesis carries out an empirical and economic analysis of the port infrastructure across the evaluation of specific policies. First, the thesis focuses on quantifying the economic impact of the port infrastructure on the industry. Secondly, there measures up the effect of the port competition and his effect on the demand of the traffic. Finally, the thesis focuses on the regulative evaluation of the policies of prices and his relevancy on the traffic and the port income.
eng
dc.description.abstract
La presente tesis lleva a cabo un análisis empírico y económico de la infraestructura portuaria a través de la evaluación de políticas específicas. En primer lugar, la tesis se centra en cuantificar el impacto económico de la infraestructura portuaria sobre la industria. En segundo lugar, se mide el efecto de la competencia portuaria y su efecto sobre la demanda del tráfico. Finalmente, la tesis se centra en la evaluación de las políticas regulatoria de precios y su relevancia sobre el tráfico y los ingresos portuarios.
spa
dc.format.extent
121 p.
cat
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
eng
cat
dc.publisher
Universitat de Barcelona
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
Política de transports
cat
dc.subject
Política de transportes
cat
dc.subject
Transportation and state
cat
dc.subject
Transport marítim
cat
dc.subject
Transporte marítimo
cat
dc.subject
Maritime transport
cat
dc.subject
Ports
cat
dc.subject
Puertos
cat
dc.subject
Harbours
cat
dc.subject.other
Ciències Jurídiques, Econòmiques i Socials
cat
dc.title
Transport Economics and Infrastructure: An Empirical Analysis of the Port Sector
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
338
cat
dc.contributor.director
Fageda, Xavier, 1975-
dc.contributor.tutor
Bel i Queralt, Germà, 1963-
dc.embargo.terms
cap
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

MGA_TESIS.pdf

3.718Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)