Branding sonoro : el sonotipo como impulso emocional y mnemotécnico en las marcas

Author

Vidal Mestre, Montserrat,

Director

Morales Morante, Fernando,

Date of defense

2017-06-21

Pages

267 p.



Department/Institute

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Keywords

Branding sonor; Identificació de marca; Branding sonoro; Identificación de marca; Sound branding; Brand identification

Subjects

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Documents

Tmvm.pdf

2.744Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

This item appears in the following Collection(s)