Mostrando ítems 21-40 de 394
Vergara Sandoval, Camilo (Fecha de defensa: 2022-12-16)
Aquesta tesi s’emmarca en els tallers experimentals de física centrats en la modelització (tallers REVIR) dirigits a alumnat de batxillerat, analitzant el discurs docent que es dona, les pràctiques de modelització en les ...
Moreno Oliver, Francesc Xavier (Fecha de defensa: 2001-06-26)
Con la presente investigación, pretendemos crear un instrumento diagnóstico capaz de detectar aquellos factores de riesgo más significativos que la literatura científica define como específicos de los problemas de ...
Figueras Havidich, Luis (Fecha de defensa: 2008-10-14)
Esta tesis intenta ofrecer una visión de la problemática educativa existente relacionada con la didáctica de la pronunciación del inglés en la educación secundaria obligatoria, el uso de tecnología educativa y programas ...
Thaqi, Xhevdet (Fecha de defensa: 2009-03-19)
La idea impulsora del estudio es que consideramos necesario clarificar la naturaleza de los conocimientos matemáticos y didácticos sobre transformaciones geométricas como un paso previo para el análisis de los problemas ...
Quitián Bernal, Sandra Patricia (Fecha de defensa: 2023-07-03)
La formació del professor com a camp d’estudi ens remet a un sistema de relacions ampli i complex que es teixeix des de múltiples sincronies entre el ser, el saber i el fer del professor; i que s'enforteix de manera constant ...
De Rosselló i Peralta, Carles (Fecha de defensa: 2010-02-12)
L’objectiu d’aquesta recerca és observar com s’estableixen i quins són els usos orals en una aula de P3, és a dir, amb alumnes de 3 a 4 anys. La tria d’aquesta edat no ha estat una decisió arbitrària. Des d’un punt de vista ...
Amat Castells, Vanesa (Fecha de defensa: 2016-02-17)
Aquest estudi se centra en la planificació i l’anàlisi d’una intervenció didàctica, que té l’objectiu de promoure l’aprenentatge de valorar les lectures literàries al primer cicle d’educació primària. Es parteix de la ...
Rivas Macián, Isabel (Fecha de defensa: 2016-02-01)
Una gran majoria de recerques en el camp de l’ensenyament tenen la finalitat implícita de millorar el rendiment de l’alumnat, però en el nostre cas no és tant el “què” sinó el “com”, és a dir, el que realment la justifica ...
Becerril Balín, Lorena (Fecha de defensa: 2011-10-14)
La principal finalitat d’aquest treball d’investigació és aprofundir en l’estudi psicoeducatiu de l’aprenentatge col•laboratiu amb suport de l’ordinador en tasques de cerca i d’elaboració de la informació en l’educació ...
Ávila Morera, Francesc Xavier (Fecha de defensa: 2015-03-26)
Actualment, l’aprenentatge no es pot entendre només com un procés d’assimilació o de construcció de coneixement; cal considerar que flueix a la xarxa i que s’elabora socialment. Avui els nois aprenen a l’escola, però també ...
Aliberas Maymí, Joan (Fecha de defensa: 2012-12-19)
Partint d’un marc teòric constituït pel model d’activitat científica escolar de M. Izquierdo i del model ONEPSI de R. Gutiérrez hem analitzat una seqüència didàctica per a l’ensenyament obligatori i una conversa sobre una ...
Chianese, Claudia (Fecha de defensa: 2021-09-21)
La transformació que està vivint l’educació exigeix un canvi de rol per al docent i el desenvolupament de les seves competències emocionals (CEmo), necessàries per facilitar una orientació millor en el procés d’aprenentatge ...
Marina Alvaro, Sergio (Fecha de defensa: 2013-12-16)
La evaluación en el área de Educación Física ha sido y continúa siendo fuente de controversia entre el profesorado de Educación Física. La reproducción de modelos físico-deportivos en las clases de Educación Física orientados ...
Lorente Catalán, Eloisa (Fecha de defensa: 2005-02-18)
El objeto de estudio de la tesis es la autogestión, una propuesta para la práctica pedagógica y el aprendizaje de la Educación Física que intenta implicar al máximo al alumnado en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Los ...
Clavé i Civit, Anna (Fecha de defensa: 2017-06-12)
Hi ha un terme anglès que ho defineix molt bé Win-win situation, cal crear en les aules noves situacions d’aprenentatge i això passa per analitzar el nou paper que adquireixen els alumnes i els professors. Davant d’aquesta ...
Lima Antunes Maciel, Cilene Maria (Fecha de defensa: 2003-05-30)
La actual coyuntura socio-político-económica hace emerger la evaluación como un tema crucial para la toma de decisiones tanto en las esferas pública como privada. Este es un movimiento que viene intensificándose en los ...
Insa Sauras, Yolanda (Fecha de defensa: 2009-02-12)
Les investigacions disponibles sobre el tema evidencien que una de les dificultats de l'aprenentatge de la Història tant a l'àmbit secundari com a l'universitari és la manca de continuïtat en els esforços individuals de ...
Lope Pastor, Silvia (Fecha de defensa: 2009-05-29)
L'objectiu general de l'estudi és descriure i avaluar l'experimentació del projecte de batxillerat Biologia en context. S'ha dividit l'avaluació del projecte en tres fases amb els següents objectius específics:<br/>1ª ...
Naranjo Llanos, Milagros (Fecha de defensa: 2005-12-12)
Aquesta tesi doctoral té com a finalitat aprofundir en la identificació, caracterització i comprensió, tant des del punt de vista teòric, com des del punt de vista metodològic, de l'avaluació que du a terme el professorat ...
Rubio Rivera, Andrés (Fecha de defensa: 2020-07-17)
The present investigation is made up of two studies. Study 1 has as general objectives (1) to know the prevalence of the risk of psychopathology in adolescents, (2) to analyze the levels of subjective well-being and risk ...