Ara mostrant els elements 1-8 de 8
Reyes Muñoz, Sònia (Data de defensa: 2007-02-09)
Aquesta tesi consta de dues fases. L'objecte de la primera ha estat dissenyar i elaborar un programari multimèdia destinat a l'alfabetització inicial d'alumnes amb discapacitat, el Divertext. La segona ...
Segués Morral, María Teresa (Data de defensa: 2007-03-14)
Des de la Concepció Constructivista de l'Ensenyament i l'Aprenentatge (Coll, 1990, 1997, 2001), l'aprenentatge és definit com un procés de construcció de significats i d'atribució de sentit i l'ensenyament ...
Lafuente Martínez, Marc (Data de defensa: 2010-09-10)
El presente estudio tiene el propósito de comprender cómo usan profesores y compañeros las TIC (Tecnologías de la Información y la Comunicación) durante las prácticas de evaluación de los aprendizajes ...
Castells Gómez, Núria (Data de defensa: 2006-11-22)
Malgrat el nombre ingent d'investigacions sobre els coneixements que els alumnes construeixen sobre la lectura, encara existeixen aspectes confusos, i fins i tot contradictoris, al voltant de la importància ...
Colomina Álvarez, Rosa M. (Data de defensa: 1996-06-10)
El treball que presentem té com a objectiu general l'estudi de la influència educativa en situacions d'interacció social en el context familiar entre adults i infants en edats preescolars. Més específicament, ...
Jiménez Segura, Flor Isabel (Data de defensa: 2013-09-20)
Esta tesis tiene como finalidad profundizar en el análisis de las prácticas de evaluación del Practicum en la formación del profesorado, basada en competencias desde una perspectiva constructivista ...
Rodrigues Correia, Maria da Luz (Data de defensa: 2014-05-15)
The study approaches teachers’ professional learning mediated by blended-learning environments. It aims at reaching a better understanding of how in-service teachers appropriate themselves of new content ...
Onrubia Goñi, Javier (Data de defensa: 1993-01-01)
El trabajo pretende avanzar en la comprensión teórica y empírica de algunos de los mecanismos de influencia educativa que actúan en las situaciones de aula; es decir, de algunos de los procesos psicológicos ...