Now showing items 21-40 of 64

    Els esdeveniments mediàtics en l'era digital. La Via Catalana cap a la Independència 

    Peracaula Juanola, Ismael (Date of defense: 2016-01-26)

    La present tesi doctoral aborda l’estudi dels esdeveniments mediàtics (media events) en l’era digital. L’objectiu del treball és l’elaboració d’un model d’anàlisi que permeti interpretar esdeveniments històrics i mediàtics ...

    El endorsement de los celebrities y su influencia en el consumidor 

    Julià Rich, Míriam (Date of defense: 2016-02-09)

    Avui en dia les companyies, com una estratègia més de màrqueting i comunicació, trien i utilitzen als celebrities perquè donin suport en els seus productes i es converteixi en més vendes. La proposta d'aquesta tesi és ...

    La enseñanza universitaria de la Ética y Deontología periodísticas y los desafíos morales de los informadores. Encuentros y desencuentros entre la academia y la profesión en la transición al Espacio Europeo de Educación Superior 

    Jiménez Gómez, Eva (Date of defense: 2016-01-21)

    En aquest treball, es descriu l'estat de l'ensenyament de l'assignatura d'Ètica i Deontologia periodístiques, s'explica la percepció dels periodistes sobre diverses qüestions ètiques i es comparen les respostes de professors ...

    Estrategias de comunicación en la nueva economía: relaciones públicas y publicidad en la era digital. Los casos de estudio de Wallapop, Westwing y Fotocasa 

    Coll Rubio, Patricia (Date of defense: 2018-03-19)

    L'activitat comunicativa es troba en ple procés de transformació i les seves estratègies es desenvolupen en nou context interconnectat. La present tesi doctoral parteix de la hipòtesi de l'existència d'un plantejament ...

    Estrategias de comunicación y comunidades virtuales. Evaluación y análisis de sitios web de educación medioambiental en Colombia, Costa Rica y Brasil 

    Roa Trujillo, Sonia Herminia (Date of defense: 2020-01-30)

    Aquesta recerca s'emmarca dins d'un context socio-educatiu que utilitza la descripció i l'anàlisi dels fets per a la generació de coneixement i la comprensió dels fenòmens del món. El nostre objecte d'estudi són les ...

    Els estudis en Periodisme i Comunicació en relació a la indústria informativa: Una anàlisi des de la perspectiva de les habilitats, les competències, les plataformes i els formats. Els casos de la UPF, la URL i la UOC 

    Araujo Batlle, Alexandre (Date of defense: 2016-01-11)

    Arrel de l’entrada en funcionament de l’EEES la universitat assumeix un rol encara més actiu pel que fa a l’alineament amb el mercat laboral. La sobre-formació i l’elevat nombre de graduats que accedeixen anualment a un ...

    Ethics and Photojournalism: the visual representation of reality 

    Franquet Dos Santos Silva, Miguel (Date of defense: 2016-02-04)

    Inspirats en la filosofia moral de Paul Ricoeur, per qui l'ètica general pot contribuir per qüestionar les conviccions on es basa l'ètica aplicada, aquest estudi pretén identificar i qüestionar els principis ètics fonamentals ...

    Evolution of the media market and its legal framework in Bosnia and Herzegovina since the independence: special focus on defamation 

    Cendic, Kristina (Date of defense: 2016-11-04)

    Encara que a Bòsnia i Hercegovina hi hagi un marc legislatiu que ofereix disposicions legals per a garantir la llibertat d’expressió, la seva aplicació real és molt dificultosa a causa dels comunistes i dels llegats de ...

    Extremism and Hate Speech in Arabic-Speaking Media 

    Kazkaz, Lana (Date of defense: 2023-12-20)

    Pot ser cap altre regió del món ha sigut testimoni de tantes transformacions en tant poc període de temps com l’Orient Mig i el nord d’Àfrica. Avui dia, aquesta regió és un cau de conflictes, de fet, mentre s'imprimia la ...

    Éric Rohmer: la transformació de la intimitat a la segona meitat del segle XX. Una mirada sociològica 

    Strino Prat, Francesc (Date of defense: 2017-06-28)

    Aquest estudi aplica una mirada sociològica a l’obra cinematogràfica d’Éric Rohmer, en tant que el seu caràcter realista i documentalista, reflecteix amb precisió les dinàmiques de la transformació de l’amor a la segona ...

    Facebook Advertising likeability factors in Pakistan: As a way to understand the relationship between Pakistan's Culture and Advertising 

    Riaz, Sohail (Date of defense: 2022-02-23)

    Aquesta recerca intenta comprendre la relacio entre publicitat i cultura mitjancant l'estudi de la importancia de la likeability publicitaria. La singularitat de l'estudi resideix en l'originalitat de la idea de la ...

    Fent notícies a l'ARA. Integració de redaccions en un procés de nova planta 

    Daza Tapia, Andrea (Date of defense: 2017-09-28)

    L’objectiu general d’aquesta recerca és analitzar el naixement de la redacció integrada del diari català ARA i determinar les seves particularitats des de una dimensió empresarial, professional i tecnològica. S’hi identifiquen ...

    Food Journalism: Building the discourse on the popularization of gastronomy in the twenty-first century 

    Fusté Forné, Francesc (Date of defense: 2017-07-07)

    El periodisme gastronòmic és una tipologia de periodisme especialitzat que consisteix en la narració de la gastronomia. Aquesta tesi té com a objectiu estudiar la importància de la gastronomia en la premsa diària durant ...

    Francesc Maspons i Anglasell: Polític, jurista, periodista (1872-1967) 

    García Izquierdo, José Manuel (Date of defense: 2016-02-10)

    Francesc Maspons i Anglasell (Barcelona 1872- Bigues i Riells 1966) fou un jurista d’una reconeguda trajectòria professional. Especialista en dret català, va ser director de l’Oficina d’Estudis Jurídics de la Mancomunitat ...

    Individuo, sociedad y cultura en la recepción mediática de la diáspora hispanoamericana 

    Concepción Sepúlveda, Luis Gilberto (Date of defense: 2016-02-05)

    Aquesta tesi doctoral estudia la recepció mediàtica dels principals col·lectius hispanoamericans que viuen a Barcelona amb un model d’anàlisi inspirat en la Pragmàtica Formal habermasiana. Això permet interpretar les ...

    La crítica televisiva en la era de la hiperconectividad: los "Bad Fans" de Breaking Bad según Emily Nussbaum 

    Vives-Fierro Planas, Clàudia (Date of defense: 2021-04-09)

    La tesi doctoral neix de la descoberta del neologisme "Bad Fans" trobat en una crítica publicada a The New Yorker escrita per Emily Nussbaum, crítica de televisió. En aquest text es qüestionen les emocions d'alguns espectadors ...

    La estrategia de comunicación del patrimonio desde la comunicación corporativa y las relaciones públicas. Análisis de un caso: el Patrimonio de la Humanidad de la UNESCO en España 

    Compte Pujol, Marc (Date of defense: 2017-02-10)

    El patrimoni –en les seves dimensions cultural tangible i intangible, natural i mixta– és un sector fonamental per al desenvolupament econòmic, cultural, educatiu, social i sanitari de qualsevol territori. Els seus beneficis ...

    La planificación de medios y la fragmentación de audiencias. Incidencia de la televisión a la carta en la evolución del Prime Time en España 

    Polo López, Marcos (Date of defense: 2017-06-30)

    L'objectiu fonamental de la present tesi doctoral és analitzar l'impacte de la televisió a la carta en les audiències del prime time a Espanya i, per extensió, a la planificació de mitjans. L'aparició de diferents cadenes ...

    LAS ESTRUCTURAS COMO PROCESO. Anomalías cotidianas: guión audiovisual, cine mutante, narrativas transmedia y teoría de sistemas 

    Monte Salvador, Carlos (Date of defense: 2017-09-21)

    Aquesta tesi doctoral explora els conceptes fonamentals utilitzats en la creació i l'anàlisi de la narració audiovisual, especialment aquells relacionats directament amb el guió. El treball es centra en la utilització ...

    Las marcas públicas de calidad en alimentación. Claves para conseguir marcas regionales fuertes 

    Salvat Benlloch, Marta (Date of defense: 2020-12-18)

    L’ús de les marques públiques de qualitat és una estratègia que facilita la identificació de la qualitat dels productes del sector alimentari. Ajuden a certificar una qualitat diferenciada i responen a una estratègia ...