Markovic Markovic, Stefan (Date of defense: 2016-07-06)
La gestió de marca és un àmbit en evolució constant. Des dels seus orígens, les marques han evolucionat de ser percebudes només com a noms indicant qui és el fabricant d’un producte a ser conceptualitzades ...
Bagherzadeh Niri, Mehdi (Date of defense: 2016-07-07)
L'ús del coneixement extern, a través de projectes oberts i de col·laboració amb els socis externs, permet a les empreses resoldre amb eficàcia i eficiència els seus problemes d'innovació, generant així ...
Dávila Blázquez, Juan Francisco (Date of defense: 2016-03-11)
Aquesta tesi explora els once factors principals que influeixen en el materialisme dels nens entre 8 i 12 anys a Espanya. Intenta respondre a la pregunta: quins són els components que tenen més impacte ...
Comai, Alessandro (Date of defense: 2016-01-15)
Aquest projecte de recerca se centra en el mesurament de diverses característiques de la organització i de l'entorn amb la vinculació d'aquestes variables als esforços de la companyia; la qual va invertir ...
Rodríguez Rodríguez, Jorge Andrés (Date of defense: 2016-05-19)
Els gerents s'enfronten a una pressió cada vegada més gran per reduir les emissions de gasos d'efecte hivernacle, substituir substàncies perjudicials per a la salut, millorar l'eficiència en el consum ...
Bizerra Osorio, Italo Juscelino (Date of defense: 2016-01-22)
Els projectes de cooperació publicoprivada (CPP) són acords de col·laboració entre l’autoritat pública i el sector privat per proveir infraestructures i serveis públics, que s’estan utilitzant cada ...
Moreira Ottani, Sabrina (Date of defense: 2016-01-22)
En l'actual ambient empresarial competitiu i globalitzat, una organització constantment ha d´innovar per seguir sent exitosa. En la recerca de la innovació, les organitzacions estan participant ...
65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations (5)
334 - Forms of organization and cooperation in the economy (2)
339 - Trade. Commerce. International economic relations. World economy (2)
00 - Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics (1)