Colom Valls, Irene (Date of defense: 2012-06-21)
La recerca en ciències socials desplega un ampli ventall d’aplicacions sectorials per a les quals el màrqueting i, en concret, la comunicació, es posen en pràctica a una multiplicitat de camps. La present ...
Markovic Markovic, Stefan (Date of defense: 2016-07-06)
La gestió de marca és un àmbit en evolució constant. Des dels seus orígens, les marques han evolucionat de ser percebudes només com a noms indicant qui és el fabricant d’un producte a ser conceptualitzades ...
Solà Saña, Sergi Lluís (Date of defense: 2012-06-19)
La tesi doctoral es proposa conèixer quines són les feines i responsabilitats que exerceixen els treballadors i col•laboradors de les ràdios de proximitat catalanes, a més de les relacions que s’estableixen ...
Hohberger, Jan (Date of defense: 2010-05-11)
Malgrat el gran nombre de recerques sobre els acords col·laboratius i la innovació, són pocs els estudis que examinen la influència de la col·laboració individual entre els membres d'una mateixa ...
Barrull Melcior, Francesc Xavier (Date of defense: 2010-05-07)
La rigidesa de la teoria econòmica, especialment en l'assumpció de la racionalitat dels agents econòmics i en el tractament objectiu de la informació ha dificultat encabir l'emprenedor en els seus models. ...
Peiró Posadas, Manel (Date of defense: 2007-06-13)
Aquest treball ha estat motivat per l'interès a aprofundir el coneixement de les relacions entre els metges i l'hospital on treballen, com a aspecte central de la gestió dels hospitals. Al llarg dels ...
González Molina, Sonia (Date of defense: 2011-04-06)
El procés de convergència desencadenat en els gabinets de premsa i comunicació ha provocat un conjunt de canvis, encara en marxa, en l’entorn laboral d’aquestes oficines que afecten els mecanismes de ...
Mannen, Delia (Date of defense: 2015-07-13)
Aquesta tesi construeix un cas del que és la dignitat, per què és important, i com i quan les organitzacions poden assistir a la dignitat. El primer treball s'investiga el què i el per què de la dignitat ...
Martorell Castellano, Cristina (Date of defense: 2013-07-12)
L’objectiu general d’aquesta recerca és aprofundir en la naturalesa i les característiques de les comunitats de marca virtuals gestionades per organitzacions. Degut a la complexitat d’aquest fenomen, ...
Bagherzadeh Niri, Mehdi (Date of defense: 2016-07-07)
L'ús del coneixement extern, a través de projectes oberts i de col·laboració amb els socis externs, permet a les empreses resoldre amb eficàcia i eficiència els seus problemes d'innovació, generant així ...