Mostrando ítems 1-8 de 8
Morris Abarca, Eddy Alberto (Fecha de defensa: 2021-06-01)
Les organitzacions assumeixen que les inversions en tecnologies d'informació, en el marc de la transformació digital, generen l'èxit en l'acompliment organitzacional i un avantatge competitiu. En aquesta ...
Martínez Casanovas, Matilde (Fecha de defensa: 2015-02-13)
Durant les darreres set dècades la creativitat ha atret un interès creixent. Investigadors científics de diversos camps acadèmics, així com gerents d'empreses, professionals de la creativitat i educadors, ...
Gómez Jiménez, Marcos (Fecha de defensa: 2016-02-03)
La creativitat és considerada un ingredient fonamental de la innovació, un recurs altament valorat per a la competitivitat sostenible i l’èxit a llarg termini de les empreses. Per això, líders de negoci, ...
del Carpio Gallegos, Javier Fernando (Fecha de defensa: 2019-07-15)
Les empreses desenvolupen innovacions amb l'expectativa de generar avantatges competitius, millorar el seu acompliment financer, incrementar les seves exportacions i, d'aquesta manera, ser sostenibles ...
Piqué Huerta, Josep Miquel (Fecha de defensa: 2019-01-17)
Aquesta tesi doctoral és un compendi de publicacions en el camp dels Ecosistemes d’Innovació. Aquests articles es basen en els marcs conceptuals del model de la Triple Helix, el paradigma del Knowledge ...
Balladares Fuentes, Ana Gabriela (Fecha de defensa: 2021-03-19)
La digitalització en el entorn del marketing està canviant la manera en la que els consumidors decideixen comprar. Així mateix, el risc percebut té un rol determinant en les decisions de compra dels ...
García Escarré, Rafael (Fecha de defensa: 2016-02-04)
L'emprenedoria tecnològica té una influència destacada sobre la societat per la seva relació amb la generació de riquesa i ocupació, encara que no exempta de dificultats per als individus emprenedors. ...
Giones Valls, Ferran (Fecha de defensa: 2016-02-22)
Els emprenedors prenen decisions com la d’engegar o no la seva idea de negoci, adaptar-se i ajustar-se a les peticions del mercat, i desafortunadament la de continuar o deixar el procés de creació del ...