Julià Rich, Míriam (Date of defense: 2016-02-09)
Avui en dia les companyies, com una estratègia més de màrqueting i comunicació, trien i utilitzen als celebrities perquè donin suport en els seus productes i es converteixi en més vendes. La proposta ...
Concepción Sepúlveda, Luis Gilberto (Date of defense: 2016-02-05)
Aquesta tesi doctoral estudia la recepció mediàtica dels principals col·lectius hispanoamericans que viuen a Barcelona amb un model d’anàlisi inspirat en la Pragmàtica Formal habermasiana. Això permet ...
Martínez Torres, Raúl (Date of defense: 2015-06-29)
Aquest treball de tesi doctoral analitza la cinematografia del realitzador nord-americà Jim Jarmusch des de la perspectiva de les teories postmodernes. A través de diferents paràmetres que examinen la ...
Sivera Bello, Silvia (Date of defense: 2014-07-10)
L'objectiu principal d'aquesta tesi doctoral és detectar si existeixen claus creatives comunes en els vídeos publicitaris virals que constitueixin un detonant per al seu contagi entre els usuaris de les ...
Jiménez Gómez, Eva (Date of defense: 2016-01-21)
En aquest treball, es descriu l'estat de l'ensenyament de l'assignatura d'Ètica i Deontologia periodístiques, s'explica la percepció dels periodistes sobre diverses qüestions ètiques i es comparen les ...
Iglesias Martínez, Jordi (Date of defense: 2016-02-04)
La psicologia social i la microsociologia han estudiat des de mitjan segle XX la necessitat de l’autodefinició i de la construcció de la identitat personal. Tothom s’ha qüestionat alguna vegada “Qui ...
Duran Muñoz, Javier (Date of defense: 2016-02-02)
L'objecte principal d'estudi d'aquesta tesi doctoral es basa en la recerca i desenvolupament d'una nova metodologia per a l'elaboració d’insights publicitaris, realitzada a partir de l'anàlisi netnogràfic ...
Serra Folch, Carolina (Date of defense: 2015-06-15)
L’objecte d’estudi d’aquesta investigació és l’anàlisi de la figura de Rafael Roldós Viñolas, de la seva obra i del seu llegat. Al llarg d’aquestes pàgines no només es revelen noves dades del qui és ...
Vilajoana Alejandre, Sandra (Date of defense: 2016-02-10)
El principal objectiu d’aquesta tesi doctoral és l’estudi dels límits jurídics de la publicitat des d’una perspectiva transversal orientada, en forma i contingut, a les necessitats i reptes que el ...
Basté García, Damàs (Date of defense: 2015-12-15)
Actualment, les organitzacions operen, influint i essent influïdes en un entorn complex, dinàmic, impredictible i que canvia de forma accelerada, constant i inesperada. Davant d'aquest escenari, es ...