Análisis de las dificultades de integración de tecnología y metodología BIM en grados AEC 

    Besné Yanguas, Alia (Date of defense: 2022-10-26)

    L’arribada de Building Information Modeling (BIM) al món laboral comporta la necessitat de la integració d’aquesta metodologia als plans d’estudi de les universitats per formar als futurs professionals. La integració ...

    Estudio Analítico del Proyecto Final de Grado de Arquitectura Técnica y Edificación. Optimización y relación de las actividades de aprendizaje con las principales competencias profesionales demandadas por el sector y la sociedad 

    Peña Camarillas, Enrique (Date of defense: 2018-03-09)

    Tant el grau d'Arquitectura Tècnica i Edificació (nomenclatura actual), com les atribucions professionals relacionades amb els estudis, han sofert constants canvis i evolucions des de les seves primeres ressenyes. Recentment, ...

    Interactive virtual method applied in urban design education. Mixed Approach 

    Sánchez, Mónica Vanesa (Date of defense: 2020-09-09)

    La memòria d'aquesta tesi tracta sobre l'ús de la transformació digital en l'ensenyament i els processos de disseny urbà, a través de conceptes innovadors i metodologies pràctiques. L'objectiu és promoure l'ús de tecnologies ...

    Nuevas tecnologías de visualización para la mejora de la representación arquitectónica en educación 

    Navarro Delgado, Isidro (Date of defense: 2017-04-06)

    La present memòria de Tesi aborda propostes metodològiques per a l'ús de noves tecnologies de Realitat Augmentada per a la millora competencial de l'estudiant universitari d'Arquitectura i Arquitectura Tècnica en l'expressió ...

    Technologies enhanced learning and gamification for teaching and learning innovation 

    Villagrasa Falip, Sergio (Date of defense: 2016-01-18)

    La present memòria de tesi, aborda d'un mode interdisciplinar i holístic l'ús d'estratègies de joc (conegudes com gamificació) per incrementar la motivació de l'estudiant universitari usant les anomenades TEL (Technology ...