Adopción de las aplicaciones móviles de búsqueda y reserva de restaurantes: una extensión y ampliación de la UTAUT-2 

    Robres Sitjà, Emilio (Date of defense: 2017-07-27)

    Les aplicacions mòbils de recerca i reserva de restaurant (AMRRR) son un canal molt eficaç per accedir a les recents demandes de les actuals generacions digitals. Es per tant primordial, que els propietaris de restaurants ...

    La intención de compra de marcas de ropa a través de las redes sociales: El efecto moderador de la self - image congruity 

    Pujadas Hostench, Jordi (Date of defense: 2017-07-24)

    En aquest treball s'integra la Theory of Planned Behavior (TPB) i la de Uses & Gratifications (U & G) per explicar la compra de roba a través de les pàgines de marques a les xarxes socials (Social networking sites - ...

    Mobile Marketing and the Physician in Private Practice – An exploratory Study with Gynecologists in Germany 

    Resch, Peter Martin (Date of defense: 2013-07-16)

    La ràpida i forta penetració de les tecnologies de la comunicació mòbil als mercats mundials presenta al marketing mòbil amb una forta influència en l'activitat empresarial i en la conducta del consumidor, tant a nivell ...

    Proposta d’un nou model pedagògic en les escoles de negocis basat en el coneixement reflexionat, en el marc de l’actual procés de globalització 

    Oliveras Ballús, Marc (Date of defense: 2013-12-11)

    Les escoles de negocis han esdevingut, sobretot a partir del procés de globalització neoliberal iniciat en els anys 1980, en centres de poder on es formen professionals que ocupen llocs rellevants en les noves estructures ...

    Propuesta de criterios para el análisis de la Responsabilidad Social Corporativa en la Industria Química Española 

    Martori Adrian, Francesc de Paula (Date of defense: 2013-09-06)

    Aquesta tesi doctoral proposa un llistat de criteris per a l’anàlisi de la Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de la indústria química espanyola, així com una aproximació a la seva priorització a l’hora d’implementar-los. La ...