La actividad emprendedora de los graduados IQS 

    Vallmitjana Palau, Núria (Date of defense: 2014-05-16)

    L’emprenedoria o entrepreneurship és una disciplina científica dedicada a l’estudi metodològic dels emprenedors, la funció empresarial i la creació d’empreses. El creixement d’aquest tipus d’estudis en els darrers anys es ...

    Creación de empresas en torno a las universidades por los exalumnos de las mismas: un análisis del ITESO 

    Vázquez Villalpando, José Ángel (Date of defense: 2014-06-06)

    Las universidades contribuyen al desarrollo económico de su comunidad a través de la creación del capital humano por medio de la enseñanza; por la investigación y su potencial aplicación; por la transferencia de tecnología ...

    El papel que juegan las prácticas asociadas a la Gestión de Calidad Total en el desarrollo de la capacidad de innovación en empresas manufactureras ubicadas en territorio mexicano 

    Ahuja Sánchez, Leonor (Date of defense: 2017-09-15)

    Aquest treball presenta l'estudi de la relació entre la Gestió de la Qualitat Total (GCT) i el desenvolupament de la innovació amb la finalitat de respondre a dues preguntes centrals: si els principis i les pràctiques de ...

    La intención de compra de marcas de ropa a través de las redes sociales: El efecto moderador de la self - image congruity 

    Pujadas Hostench, Jordi (Date of defense: 2017-07-24)

    En aquest treball s'integra la Theory of Planned Behavior (TPB) i la de Uses & Gratifications (U & G) per explicar la compra de roba a través de les pàgines de marques a les xarxes socials (Social networking sites - ...

    Principales prácticas de recursos humanos que apoyan la innovación en las PYMEs: Empresas de Jalisco y Cataluña 

    López Suárez, Liliana Rocío (Date of defense: 2016-06-29)

    Aquest treball de recerca persegueix identificar quines pràctiques de recursos humans donen suport a la innovació en les PIMEs. La investigació s'ha centrat en dues fases. En la primera fase d'aquest estudi s'han ...

    Procedures used by industry to establish a first contact with research centers. Multiple case study in Spain 

    Martorell Loubière, Gérard (Date of defense: 2015-11-26)

    En el context de la Col·laboració Universitat-Empresa (UIC), l'objectiu d'aquest projecte d'investigació és entendre com i per què les indústries contacten centres tecnològics o de recerca amb un objectiu d'investigació. ...

    Propuesta de criterios para el análisis de la Responsabilidad Social Corporativa en la Industria Química Española 

    Martori Adrian, Francesc de Paula (Date of defense: 2013-09-06)

    Aquesta tesi doctoral proposa un llistat de criteris per a l’anàlisi de la Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de la indústria química espanyola, així com una aproximació a la seva priorització a l’hora d’implementar-los. La ...

    Un análisis de las variables psicoculturales y su influencia relativa en la actitud hacia un consumo responsable en México 

    Hernández Luquín, Liliana Catalina (Date of defense: 2017-07-20)

    Aquest treball de recerca té el propòsit d'identificar les variables socioculturals que influeixen en l'actitud cap al consum responsable en els mexicans. La investigació es va realitzar en dues etapes. En la primera ...