Desenvolupament d'un model d'hipervídeo com a eina docent per l'aula virtual

dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institut (IN3)
dc.contributor.author
Marín Amatller, Antoni
dc.date.accessioned
2016-09-29T13:28:01Z
dc.date.available
2016-09-29T13:28:01Z
dc.date.issued
2016-02-08
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/394054
dc.description.abstract
Es proposa un model d'hipervídeo com a eina de creació d'aplicacions didàctiques que afavoreixin l'aprenentatge significatiu i el rol actiu de l'estudiant. El model es fonamenta en l'ús de la imatge simbòlica i en les capacitats interactives del medi. La categoria d'imatge simbòlica es descriu en relació a les bastides cognitives i la utilització de recursos de senyalització. També s'incorporen estratègies d'aprenentatge basades en la imatge. Per a la creació d'aquesta imatge s'utilitzen els principis i procediments de disseny audiovisual. Pel que fa a la incorporació d'estratègies d'aprenentatge basades en activitat textual s'utilitza l'anotació de vídeo.
en_US
dc.description.abstract
Se propone un modelo de hipervídeo como herramienta de creación de aplicaciones didácticas que favorezcan el aprendizaje significativo y el rol activo del estudiante. El modelo se basa en el uso de la imagen simbólica y en las capacidades interactivas del medio. La categoría de imagen simbólica se describe en relación a los andamios cognitivas y la utilización de recursos de señalización.
en_US
dc.description.abstract
A model of hipervideo as a tool of creation of educational applications that promote meaningful learning and the active role of the student is proposed. The model is based in the use of the image symbolic and in the capabilities interactive of the medium. Symbolic image category is described in relation to cognitive scaffolding and utilization of resources of signage.
en_US
dc.format.extent
348 p.
en_US
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
cat
en_US
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.rights.license
L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
dc.rights.uri
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
*
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
hipervídeo
en_US
dc.subject
hipervídeo
en_US
dc.subject
hypervideo
en_US
dc.subject
elearning
en_US
dc.subject
elearning
en_US
dc.subject
elearning
en_US
dc.subject
audiovisual
en_US
dc.subject
audiovisual
en_US
dc.subject
audiovisual
en_US
dc.subject
constructivisme
en_US
dc.subject
constructivismo
en_US
dc.subject
constructivism
en_US
dc.subject
interactivitat
en_US
dc.subject
interactividad
en_US
dc.subject
interactivity
en_US
dc.subject.other
Societat de la informació i el coneixement
en_US
dc.title
Desenvolupament d'un model d'hipervídeo com a eina docent per l'aula virtual
en_US
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
3
en_US
dc.contributor.authoremail
amarina@uoc.edu
en_US
dc.contributor.director
Beneito Montagut, Roser
dc.contributor.codirector
Melenchón Maldonado, Javier
dc.embargo.terms
cap
en_US
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

amarina_TesiDoctoral_Hipervideo.pdf

5.243Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)