Mostrando ítems 1-8 de 8
Castillo Aránega, Mª Soledad (Fecha de defensa: 2022-03-21)
Introducció: Donada la gravetat de l’impacte dels Trastorns de la Conducta Alimentària, la dificultat per a tractar-los, i el creixent nombre de persones que els pateixen, s’ha tornat cada vegada més ...
Jordana Ovejero, Olga (Fecha de defensa: 2022-06-10)
Els problemes de conducta alimentària i d’imatge corporal s’associen amb un menyscapte de benestar, capacitat d’adaptació i economia individual i col·lectiva. A més, suposen un patiment considerable. ...
Guerrero Leiva, María Karla (Fecha de defensa: 2022-12-13)
La malaltia minoritària és una patologia greu i poc freqüent, el 80% de les causes són origen genètic i podria comportar discapacitat intel·lectual i condició crònica. El Síndrome d’ Angelman afecta el ...
Cabrera Vélez, Marcela (Fecha de defensa: 2023-02-23)
Els cuidadors d’infants i adolescents amb discapacitat s’enfronten a diversos estressors durant la criança que estan mediats per variables associades. Aquesta recerca es concentra en variables com: el ...
Jodar Aranda, Irene (Fecha de defensa: 2020-07-21)
L’anòmia es pot definir com la incapacitat en la recuperació dels noms dels conceptes. És un símptoma present en tots els tipus d’afàsia. El tractament principal de l’afàsia i, més en concret, de l’anòmia, ...
Cregenzán Royo, Olga (Fecha de defensa: 2022-05-02)
Aquesta tesi versa sobre dues síndromes de base genètica que causen discapacitat intel·lectual, en concret la Síndrome de Down i la Síndrome de X Fràgil. Ambdues síndromes comporten problemes de ...
Romo Barriga, María Gabriela (Fecha de defensa: 2020-10-16)
Objectiu: Estimar la prevalença de problemes psicològics en nens i adolescents de 6 a 18 anys de Quito utilitzant els qüestionaris de l’Achenbach System of Empirically Based Assessment (ASEBA) i ...
Jamshidi, Samaneh (Fecha de defensa: 2023-05-18)
La majoria de sol·licitants d’asil han experimentat reptes d’identitat en el seu periple envers una vida més digna. La literatura mostra que aquells que millor superen les dificultats s’identifiquen ...