Now showing items 21-40 of 47

    Teacher-inquirer identity in light of educational innovation and during online master thesis: Examination of the inquiry skills and other related components 

    Konstantinidis, Angelos (Date of defense: 2021-10-07)

    On a theoretical level, this thesis defines the concept of the teacher-inquirer, elaborates a theoretical model of the inquiry skills practised by teachers when they are conducting an inquiry, and identifies other components ...

    Las Comunidades Virtuales de Aprendizaje en el ámbito de los profesionales sanitarios: oportunidades para la formación médica continuada en línea y el desarrollo profesional 

    Gómez Calderón, María Corpus (Date of defense: 2021-09-23)

    Las Comunidades Virtuales de Aprendizaje (CVAs) han sido utilizadas en las organizaciones sanitarias como instrumentos de gestión del conocimiento y por los profesionales sanitarios como mecanismos de adquisición de este ...

    Capacity development through digital informal learning experiences: An exploration of the entrepreneurial competency development of self-employed Canadian mothers using a learning ecologies framework 

    Johnson, Nicole (Date of defense: 2021-02-09)

    Many Canadian women pursue self-employment during motherhood to create flexible working conditions. Although there is ample literature on the motherhood penalty and female entrepreneurship, little research exists on the ...

    Seguimiento y evaluación de actividades colaborativas en línea a través de las analíticas del aprendizaje. Análisis del impacto sobre los docentes y los estudiantes de educación superior 

    Cerro Martínez, Juan Pedro (Date of defense: 2021-07-15)

    Esta tesis doctoral aborda el impacto del uso de las analíticas del aprendizaje sobre los docentes y los estudiantes en el contexto de la educación superior. Se presenta el diseño y la implementación de una herramienta ...

    The contribution of lifelong learning ecologies in online higher education: graduate student learning across contexts 

    Peters, Mitchell Joseph (Date of defense: 2020-03-07)

    Les institucions d'ensenyament superior s'han hagut d'adaptar cada vegada més a la digitalització de l'educació, així com a una àmplia demografia d'estudiants que es tornen a incorporar a la formació acadèmica en diferents ...

    La competencia digital del profesorado y empoderamiento digital a estudiantes: estudio de caso de asignaturas semipresenciales 

    Delgado Montoya, William (Date of defense: 2020-09-21)

    El postgrau interuniversitari de Salut Ocupacional, únic a l'Amèrica Central, va decidir el 2014 adoptar un procés formatiu semipresencial. Per fer-ho, va caldre que els docents demostressin una competència digital docent ...

    Estudio de los mecanismos que inciden en la autorregulación durante el proceso de aprendizaje colaborativo en entornos personales de aprendizaje 

    Barreto Farfán, Jorge Enrique (Date of defense: 2020-02-12)

    Aquest estudi va identificar i categoritzar diferents mecanismes d'autoregulació utilitzats per estudiants del màster de Didàctica de la Ciència de la Fundació Universitat Autònoma de Colòmbia tenint en compte l'impacte ...

    A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning 

    Grau Valldosera, Josep (Date of defense: 2020-02-18)

    Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet ...

    Oral language accuracy, corrective feedback and learner uptake in an online EFL course 

    Pineda Hoyos, Jorge Eduardo (Date of defense: 2019-01-01)

    Les eines tecnològiques han ampliat el ventall de possibilitats en l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües i han generat moltes preguntes en professors i investigadors: quina és la millor manera d'integrar la tecnologia? ...

    La integración de las Tecnologías Digitales en los centros educativos: actores y prácticas. Tres estudios de caso 

    Vázquez Gutiérrez, Maria Azucena (Date of defense: 2019-12-16)

    L'objectiu d'aquesta tesi és identificar factors susceptibles d'afavorir la integració de les tecnologies digitals en els centres educatius mitjançant l'anàlisi d'escenaris i pràctiques tot incorporant-hi la visió dels ...

    El desenvolupament de la competència d'aprendre a aprendre amb el suport de les TIC. Estudi de cas múltiple a centres d'ensenyament secundari de Catalunya 

    Rocosa Alsina, Balbina (Date of defense: 2019-12-10)

    Es tracta d'una aproximació al desenvolupament de la competència d'aprendre a aprendre (CAaA), com s'implementa i quin suport estratègic i metodològic hi aporten les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). És ...

    La implementació de les TIC en els centres d'ensenyament secundari de Catalunya: propostes d'organització i gestió a partir d'estudis de cas 

    Serarols Boada, Jordi (Date of defense: 2019-05-29)

    Aquesta tesi doctoral té com a objectius conèixer l'organització, la gestió i el rol de la direcció en la implementació de les TIC en centres madurs digitalment i elaborar propostes organitzatives i iniciatives d'actuacions ...

    Teachers informal collaboration through online participation to foster professional development / La col·laboració informal docent a través de la participació en xarxes i comunitats en línia per afavorir el desenvolupament professional 

    Macià Golobardes, Maria (Date of defense: 2019-02-22)

    Les comunitats i xarxes informals en línia ofereixen als docents la possibilitat de compartir aprenentatges de manera voluntària, reflexionar sobre la pràctica docent i rebre suport emocional. En aquesta tesi s'ha sistematitzat ...

    Learner agency in online task-based language learning for spoken interaction 

    Knight, Janine (Date of defense: 2018-06-21)

    L'objectiu d'aquest estudi és explorar la relació entre el poder de decisió i d'acció de l'alumne (learner agency), els recursos en pantalla (botons de navegació, instruccions escrites per a tasques) i la creació de ...

    Apropiación de las TIC en la infancia y su impacto en la comunidad: posibilidades y límites del modelo educativo Quinta Dimensión en un contexto de vulnerabilidad social en Uruguay 

    Da Silva Ramos, Mónica Elena (Date of defense: 2018-02-27)

    La recerca se centra en els processos d'apropiació de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en la infància a partir del desenvolupament del model educatiu i col·laboratiu Cinquena Dimensió (5D) en un ...

    Hacia un modelo de calidad para cursos en-línea, masivos y abiertos (MOOC): Caso de un MOOC para el desarrollo profesional docente 

    Alemán de la Garza, Lorena Yadira (Date of defense: 2016-03-15)

    Els MOOC han desencadenat un debat global que en qüestiona la qualitat pedagògica. L’objectiu d’aquesta recerca és descriure un conjunt d’indicadors per a avaluar la qualitat dels MOOC que s’ofereixen com a estratègia per ...

    Socio-technical lifelong e-learning for the 21st Century: employability and empowerment 

    Martínez Cerdà, Juan Francisco (Date of defense: 2018-01-22)

    Aquesta recerca estudia la viabilitat d'una educació en línia basada en l'apoderament com a via per a la millora de l'ocupabilitat al segle XXI. Concretament, mitjançant una implementació de la teoria del capital humà ...

    Supporting seamless learning: Students' use of multiple devices in open and distance learning universities 

    Krull, Greig Emil (Date of defense: 2018-01-17)

    El propòsit d'aquesta tesi doctoral és entendre els hàbits i comportaments d'aprenentatge dels estudiants que utilitzen diferents dispositius per a aprendre amb la finalitat de determinar com duen a terme les activitats ...

    Les competències emprenedores en entorns virtuals d’aprenentatge: anàlisi de la seva eficàcia en els plans d’empresa de la UOC 

    Ferreras i Garcia, Raquel (Date of defense: 2017-05-15)

    L'objectiu de l'estudi és avaluar els efectes que té la creació de plans d'empresa sobre el desenvolupament de les competències emprenedores dels estudiants. Així, un dels principals propòsits d'aquesta tesi és aconseguir ...

    Diseño, implementación y evaluación de situaciones de aprendizaje mediadas por TIC en Educación Física a través de la colaboración docente 

    Monguillot Hernando, Meritxell (Date of defense: 2017-06-07)

    El problema de la recerca parteix de la descontextualització existent entre les pràctiques educatives escolars, les característiques i necessitats de la societat actual i la falta d'interès i motivació dels alumnes per ...