The power of efficacy beliefs: Looking for teachers' well-being

dc.contributor
Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.contributor.author
Vera Perea, María
dc.date.accessioned
2012-07-02T07:24:19Z
dc.date.available
2012-07-02T07:24:19Z
dc.date.issued
2010-09-27
dc.identifier.isbn
978-84-695-4270-5
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/83358
dc.description.abstract
El objetivo de esta tesis ha sido examinar el importante papel desempeñado por las creencias de eficacia dentro de una profesión determinada, como es la enseñanza. Además, y con el Modelo Demandas-Recursos Laborales (D-RL) y la Teorí­a Social Cognitiva (TSC), de Albert Bandura como marco, se ha analizado del bienestar de los profesores, a la vez que los antecedentes de dicho bienestar.
spa
dc.format.extent
187 p.
cat
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
eng
cat
dc.publisher
Universitat Jaume I
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
profesores
cat
dc.subject
creencias de eficacia
cat
dc.subject
bienestar
cat
dc.subject.other
Psicologí­a Social
cat
dc.title
The power of efficacy beliefs: Looking for teachers' well-being
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
159.9
cat
dc.contributor.authoremail
mvera@uji.es
cat
dc.contributor.director
Salanova Soria, Marisa
dc.embargo.terms
cap
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

mariavera.pdf

1019.Kb PDF

This item appears in the following Collection(s)