Estudio de los factores de riesgo que influyen en el alargamiento de la estancia hospitalaria tras el trasplante hepático.

dc.contributor
Universitat de Barcelona. Departament de Cirurgia i Especialitats Quirúrgiques
dc.contributor.author
Mato Ruiz, Raúl
dc.date.accessioned
2011-04-12T13:26:40Z
dc.date.available
2003-01-16
dc.date.issued
2002-10-23
dc.date.submitted
2003-01-16
dc.identifier.isbn
8468809713
dc.identifier.uri
http://www.tdx.cat/TDX-0116103-121948
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/1199
dc.description.abstract
Actualmente, el trasplante hepático es todavía un procedimiento terapéutico con una elevada morbilidad y con una creciente disparidad entre los órganos donados y los pacientes a la espera de un trasplante. Por esto, resulta necesario seguir efectuando cuidadosos análisis de los factores de riesgo para optimizar no sólo la selección de pacientes y la distribución de órganos, sino también los cuidados pre, intra y postoperatorios de estos complejos pacientes. <br/><br/>A grandes rasgos, la idea inicial que llevó a realizar esta tesis doctoral fue intentar dilucidar los factores que estaban implicados en que el paciente trasplantado hepático sufriera complicaciones y, también, saber cuáles de estos factores podrían ser susceptibles de modificación, para en un futuro evitar las complicaciones relacionadas con ellos y, de este modo, conseguir acotrar la estancia hospitalaria de estos pacientes.
cat
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
dc.publisher
Universitat de Barcelona
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
Trasplantament d'òrgans
dc.subject
Procés postoperatori
dc.subject.other
Ciències de la Salut
dc.title
Estudio de los factores de riesgo que influyen en el alargamiento de la estancia hospitalaria tras el trasplante hepático.
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
617
cat
dc.contributor.director
Jaurrieta Mas, Eduardo
dc.contributor.director
Rafecas Renau, Antoni
dc.contributor.tutor
Fernández-Cruz, Laureano
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.dl
B.9711-2003


Documents

TESISRMATO.pdf

824.4Kb PDF

This item appears in the following Collection(s)