Ara mostrant els elements 1-10 de 13
Ricarte Bescós, José María (Data de defensa: 1991-12-05)
Este trabajo plantea y parte de un hipótesis sustancial que responde a la pregunta, es la creatividad -en su concepto y naturaleza convencionales- el producto esencial de la actividad publicitaria? Y ...
Riambau Möller, Esteve (Data de defensa: 1995-06-29)
El període abasta 172 llargmetratges (17% dels espanyols) produïts per 33 empreses. Les tendències industrials (45.9% de coproduccions internacionals) i genèriques (westerns, thrillers i comèdies) es ...
Tena Parera, Daniel (Data de defensa: 1998-12-01)
Se parte de la página y se llega a determinar las categorías visuales que influyen en la eficiencia de los mensajes impresos. Se proponen conceptos como: Estado Estético, Preferencia, Visualidad, variables ...
Noguero i Grau, Antoni (Data de defensa: 1990-12-04)
Blanch Nieto, Margarita (Data de defensa: 1994-01-23)
Montoya Vilar, Norminanda (Data de defensa: 1999-09-13)
Quintana, Àngel, 1960- (Data de defensa: 1996-04-10)
Magallón Pendón, Sara (Data de defensa: 1998-05-10)
Definició empírico-operativa del practicum dels estudiants universitaris de relacions públiques i la seva vinculació a la realitat professional a Catalunya (1992-97).<br/>En aquesta tesi es planteja el ...
Saraiva Mendes, M. Regina (Data de defensa: 1991-12-01)
Lorite, Nicolàs (Data de defensa: 1992-01-30)