Ara mostrant els elements 1-6 de 6
Fontanet Caparrós, Anna Isabel (Data de defensa: 2017-01-29)
Des de fa anys, la formació inicial dels mestres és objecte de discussió en l’àmbit educatiu, així com les competències que aquests han d'assolir i demostrar, les seves característiques, habilitats, actituds i coneixemen ...
Rodríguez García, Eva (Data de defensa: 2021-05-28)
La direcció escolar està considerada per la literatura científica el segon factor més influent en els resultats escolars, després de l’acció del professorat. La nostra recerca analitza les relacions que s’estableixen entre ...
Albertí Cortés, Mònica (Data de defensa: 2016-02-09)
Els programes de mediació s'han consolidat com un procediment efectiu per a la millora de la convivència, tot i això, en la majoria d'escoles, la concepció dels conflictes i les accions per afrontar-los encara s’ancoren ...
Ferrer Mico, Maria Teresa (Data de defensa: 2016-02-05)
L’objectiu d’aquesta recerca multi-paradigmàtica és presentar un anàlisis exploratori, correlacional y crític dels MOOC (Massive Open Online Courses) entesos com a comunitats d’aprenentatge participatius i descobrir el rol ...
Soler Ortínez, David (Data de defensa: 2017-07-18)
Aquesta tesi explora el lideratge en la implementació de l’Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua estrangera (AICLE; en anglès Content and Language Integrated Learning, CLIL) en tres centres educatius d’ensenyament ...
Sugrañes Ernest, Caterina (Data de defensa: 2017-06-12)
Aquesta tesi estudia els efectes de l'adopció d'un enfocament plurilingüe de l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües en una aula de llengua addicional d’una escola pública de Barcelona amb 45 alumnes de 10 i 11 anys. ...