Ara mostrant els elements 14-33 de 64

    Diseño gráfico y arte. Hacia una historia integrada. Las tensiones entre la historia del diseño gráfico y del arte: orígenes, límites e incidencias en los estudios superiores de diseño gráfico en España 

    Zulueta Yoldi, Maider (Data de defensa: 2016-01-28)

    Des de l'àmbit acadèmic del disseny gràfic, s'assumeix que la història i la teoria de les imatges més significatives prèvies a la revolució industrial són –única i exclusivament– competència de la història de l'art, un ...

    ECOSOCIALISME, Comunicació política i societat postmoderna a la Catalunya democràtica. Teoria i història de l'ecosocialisme com a corrent de pensament en la Posmodernitat (1980-2015) a través de la seva representació política i mediàtica 

    Risquete Sánchez, Jaime Miguel (Data de defensa: 2016-01-29)

    Aquesta tesi doctoral és una recerca sobre els orígens i el desenvolupament de l'ecosocialisme, corrent de pensament que fusiona elements de la doctrina marxista, del socialisme utòpic, de l'anarquisme i de l'ecologisme. ...

    La eficacia de las palancas comerciales y la promoción en el punto de venta 

    Solanilla Pascau, Antonio (Data de defensa: 2016-01-13)

    La present tesis doctoral està centrada en el servei i l’efecte que les palanques comercials, amb visió estratègica, i les palanques promocionals, amb visió tàctica, tenen pels responsables de màrqueting i gestors de la ...

    El cine Low Cost como Modelo de Negocio. Nuevas formas de producir, distribuir y consumir el cine Español (2008 - 2016) 

    Daryanani Melwani, Vibha (Data de defensa: 2017-09-19)

    L'estudi "El cinema Low Cost com a model de negoci, noves formes de produir i distribuir el cinema Espanyol (2008-2016)", tracta aquest mètode com una manera alternativa de pensar la producció cinematogràfica a Espanya. ...

    El productor ejecutivo en la industria española del cine, 2000-2010. Un oficio en transición 

    Marquès Emo, Anna (Data de defensa: 2018-01-24)

    La situació professional del productor executiu, el màxim responsable de la producció d'una obra audiovisual, s’analitza i revisa en un marc espacial i temporal molt concret. Es documenten les definicions, les funcions ...

    El Treball per projectes en els ensenyaments superiors en disseny de producte 

    Ferran Masip, Guillem (Data de defensa: 2020-09-29)

    En el context de l’Educació Superior Universitària posterior al Reial Decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials, que servirà per implementar els acords a ...

    Els assassins d'El Capitán Trueno. La censura de les publicacions infantils i juvenils durant el franquisme. Estudi de l'evolució del marc legal i del seu impacte en els continguts publicats (1936-1982) 

    Sanchís Llàcer, Josep Vicent (Data de defensa: 2016-01-14)

    A Espanya el control del pensament i la informació per part del règim derivat de la victòria de la guerra de 1936 va tenir sempre intencions totalitzadores, però va travessar diferents etapes segons els moments històrics, ...

    Els esdeveniments mediàtics en l'era digital. La Via Catalana cap a la Independència 

    Peracaula Juanola, Ismael (Data de defensa: 2016-01-26)

    La present tesi doctoral aborda l’estudi dels esdeveniments mediàtics (media events) en l’era digital. L’objectiu del treball és l’elaboració d’un model d’anàlisi que permeti interpretar esdeveniments històrics i mediàtics ...

    El endorsement de los celebrities y su influencia en el consumidor 

    Julià Rich, Míriam (Data de defensa: 2016-02-09)

    Avui en dia les companyies, com una estratègia més de màrqueting i comunicació, trien i utilitzen als celebrities perquè donin suport en els seus productes i es converteixi en més vendes. La proposta d'aquesta tesi és ...

    La enseñanza universitaria de la Ética y Deontología periodísticas y los desafíos morales de los informadores. Encuentros y desencuentros entre la academia y la profesión en la transición al Espacio Europeo de Educación Superior 

    Jiménez Gómez, Eva (Data de defensa: 2016-01-21)

    En aquest treball, es descriu l'estat de l'ensenyament de l'assignatura d'Ètica i Deontologia periodístiques, s'explica la percepció dels periodistes sobre diverses qüestions ètiques i es comparen les respostes de professors ...

    Estrategias de comunicación en la nueva economía: relaciones públicas y publicidad en la era digital. Los casos de estudio de Wallapop, Westwing y Fotocasa 

    Coll Rubio, Patricia (Data de defensa: 2018-03-19)

    L'activitat comunicativa es troba en ple procés de transformació i les seves estratègies es desenvolupen en nou context interconnectat. La present tesi doctoral parteix de la hipòtesi de l'existència d'un plantejament ...

    Estrategias de comunicación y comunidades virtuales. Evaluación y análisis de sitios web de educación medioambiental en Colombia, Costa Rica y Brasil 

    Roa Trujillo, Sonia Herminia (Data de defensa: 2020-01-30)

    Aquesta recerca s'emmarca dins d'un context socio-educatiu que utilitza la descripció i l'anàlisi dels fets per a la generació de coneixement i la comprensió dels fenòmens del món. El nostre objecte d'estudi són les ...

    Els estudis en Periodisme i Comunicació en relació a la indústria informativa: Una anàlisi des de la perspectiva de les habilitats, les competències, les plataformes i els formats. Els casos de la UPF, la URL i la UOC 

    Araujo Batlle, Alexandre (Data de defensa: 2016-01-11)

    Arrel de l’entrada en funcionament de l’EEES la universitat assumeix un rol encara més actiu pel que fa a l’alineament amb el mercat laboral. La sobre-formació i l’elevat nombre de graduats que accedeixen anualment a un ...

    Ethics and Photojournalism: the visual representation of reality 

    Franquet Dos Santos Silva, Miguel (Data de defensa: 2016-02-04)

    Inspirats en la filosofia moral de Paul Ricoeur, per qui l'ètica general pot contribuir per qüestionar les conviccions on es basa l'ètica aplicada, aquest estudi pretén identificar i qüestionar els principis ètics fonamentals ...

    Evolution of the media market and its legal framework in Bosnia and Herzegovina since the independence: special focus on defamation 

    Cendic, Kristina (Data de defensa: 2016-11-04)

    Encara que a Bòsnia i Hercegovina hi hagi un marc legislatiu que ofereix disposicions legals per a garantir la llibertat d’expressió, la seva aplicació real és molt dificultosa a causa dels comunistes i dels llegats de ...

    Extremism and Hate Speech in Arabic-Speaking Media 

    Kazkaz, Lana (Data de defensa: 2023-12-20)

    Pot ser cap altre regió del món ha sigut testimoni de tantes transformacions en tant poc període de temps com l’Orient Mig i el nord d’Àfrica. Avui dia, aquesta regió és un cau de conflictes, de fet, mentre s'imprimia la ...

    Éric Rohmer: la transformació de la intimitat a la segona meitat del segle XX. Una mirada sociològica 

    Strino Prat, Francesc (Data de defensa: 2017-06-28)

    Aquest estudi aplica una mirada sociològica a l’obra cinematogràfica d’Éric Rohmer, en tant que el seu caràcter realista i documentalista, reflecteix amb precisió les dinàmiques de la transformació de l’amor a la segona ...

    Facebook Advertising likeability factors in Pakistan: As a way to understand the relationship between Pakistan's Culture and Advertising 

    Riaz, Sohail (Data de defensa: 2022-02-23)

    Aquesta recerca intenta comprendre la relacio entre publicitat i cultura mitjancant l'estudi de la importancia de la likeability publicitaria. La singularitat de l'estudi resideix en l'originalitat de la idea de la ...

    Fent notícies a l'ARA. Integració de redaccions en un procés de nova planta 

    Daza Tapia, Andrea (Data de defensa: 2017-09-28)

    L’objectiu general d’aquesta recerca és analitzar el naixement de la redacció integrada del diari català ARA i determinar les seves particularitats des de una dimensió empresarial, professional i tecnològica. S’hi identifiquen ...

    Food Journalism: Building the discourse on the popularization of gastronomy in the twenty-first century 

    Fusté Forné, Francesc (Data de defensa: 2017-07-07)

    El periodisme gastronòmic és una tipologia de periodisme especialitzat que consisteix en la narració de la gastronomia. Aquesta tesi té com a objectiu estudiar la importància de la gastronomia en la premsa diària durant ...