Mostrando ítems 1-10 de 38
Sotillo Saez, Esther (Fecha de defensa: 2022-09-13)
Les experiències estressants (SLE) o les experiències traumàtiques (TLE), augmentarien la probabilitat de desenvolupar conductes delictives en població infractora. Diferents factors de risc i resiliència ...
Matus Sepúlveda, Gladys (Fecha de defensa: 2002-03-06)
En l'educació superior s'han produït grans canvis en les darreres dècades, de manera especial en la seva funció de docència i investigació, i una de les entitats que té un major impacte sobre el resultats ...
Font Piqué, Noemí (Fecha de defensa: 2022-11-29)
El propòsit d’aquesta tesi doctoral és l’anàlisi de la creativitat i l’aprenentatge col·laboratiu en l’alumnat d’educació secundària participant en un projecte tecnopedagògic d’escriptura col·laborativa ...
Pérez Calvo, Rosa M. (Fecha de defensa: 2001-06-17)
Estrada Plana, Verónica (Fecha de defensa: 2021-09-10)
Les funcions executives són processos psicològics claus en el nostre dia a dia. Les intervencions focalitzades en la cognició podrien millorar-les. L’ús d’elements lúdics podria incrementar els seus ...
Dolcet i Serra, Joan (Fecha de defensa: 2006-09-13)
Ianos, Maria Adelina (Fecha de defensa: 2014-03-13)
Considerant, d’una banda, la comprovada importància que adopten les actituds lingüístiques en l'adquisició de les llengües i, de l’altra, que esdevenen potenciadores de la integració social en contextos ...
Vendrell Serés, Mª Concepció (Fecha de defensa: 1999-07-02)
Bartolomé Anguita, Gorka Bartoloma (Fecha de defensa: 2021-09-21)
La professió del coaching es troba sota una indefinició metodològica i identitària, la qual cosa provoca que, contínuament, es donin malentesos quant a la seva pràctica i essència. La finalitat d'aquesta ...
Solé i Fontova, Ma. Dolors (Fecha de defensa: 2006-07-17)