Departament de Gestió d'Empreses

Departament de Gestió d'Empreses

URV

La URV va ser creada el 1991 pel Parlament de Catalunya, a partir de centres universitaris ja existents. Es recuperava així la Universitat de Tarragona del segle XVI. Des del primer dia de funcionament ha tingut un objectiu molt clar: posar el coneixement al servei de la societat per contribuir al desenvolupament social i econòmic del seu entorn, un contex que s'ha anat transformant amb el pas del temps. Els canvis socials i culturals ens han obert les portes d'un nou marc i han fet d'Europa un espai d'interacció obligat per als nostres estudiants i futurs treballadors. Les dades confirmen la URV com a universitat de referència a Catalunya i en l'espai europeu per la qualitat de la docència, l'aposta per la formació continuada i l'excel·lència en la recerca, el desenvolupament i la innovació.

URV

Si sou doctor de la Universitat Rovira i Virgili i voleu publicar la vostra tesi a TDX, contacteu amb tdx@urv.cat. Per a més informació consulteu les preguntes més freqüents.

Enviaments recents

  • Laumann, Yanina (Data de defensa: 05-06-2018)
    Aquesta tesi representa una aportació a la literatura empírica sobre el risc sistemàtic a nivell sectorial en mercats emergents llatinoamericans, en calcular betes borroses, sectorials i individuals, de Xile, Brasil i ...
  • Mauri Masdeu, Llúcia (Data de defensa: 23-11-2017)
    Per a una classe de jocs reduïts, satisfent una propietat de monotonia, introduim una família de solucions conjustistes fonamentades en consideracions igualitàries i en principis de consistència, i estudiem la seva relació ...
  • Kalemba, Nicole (Data de defensa: 20-10-2017)
    L™objectiu de la present tesi era contribuir al coneixement de les conseqüències i l™impacte de la qualitat i seguretat operacional en la rendibilitat de les companyies aèries, així com destacar la importància i necessitat ...
  • Rudchenko, Veronika (Data de defensa: 09-10-2017)
    La presente tesis doctoral tiene como objetivo principal analizar la satisfacción del cliente en tres hoteles de diferente categoría, desde tres a cinco estrellas, situados en la ciudad de San Petersburgo en Rusia. La ...
  • Hernández Maskivker, Gilda Maria (Data de defensa: 03-07-2015)
    A pesar de que hi ha més de trenta anys d'investigació sobre els temps d'espera, poc es coneix sobre aquells que estan disposats a pagar més per evitar les esperes i sobre aquells que no ho estan, en el context dels parcs ...

Mostra'n més