Mostrando ítems 1-11 de 11
Vega López, Norma Alicia (Fecha de defensa: 2011-01-19)
L'objectiu general de la tesi va ser analitzar les relacions entre el nivell de coneixements previs del tema (alt i baix), els processos d'autoregulació (planificació, monitoratge i ús d'estratègies) i els nivells de ...
Rius Brescó, José María (Fecha de defensa: 2014-01-17)
Aquesta Tesi uneix tres diferents estudis realitzats al voltant del concepte de coneixement estratègic, aplicat al procés d’aprenentatge universitari d’una disciplina orientada a l’acció com és Màrqueting Estratègic. Els ...
Sala Bubaré, Anna (Fecha de defensa: 2018-05-30)
La tesi parteix d'una perspectiva socialment situada per explorar el desenvolupament i els processos d'escriptura dels estudiants de doctorat des d'un enfocament multimetodológico (diferents dissenys, instruments i ...
Giralt Romeu, Mireya (Fecha de defensa: 2020-10-21)
La tesi parteix d’una perspectiva constructivista i dialògica per analitzar el desenvolupament de la identitat professional docent. En concret, té per finalitat generar coneixement sobre la posició indagadora, la seva ...
Mahncke Torres, Margarita (Fecha de defensa: 2010-04-28)
Aquest treball de recerca té per objectiu determinar com aborden l'aprenentatge els estudiants universitaris i quins són els factors que expliquen la seva adopció d'un o altre enfocament.<br/><br/>S'aborda el tema sota el ...
Bañales Faz, Gerardo (Fecha de defensa: 2011-01-13)
El propòsit general de la tesi va ser analitzar les relacions entre el nivell de coneixement previ del tema, els processos de regulació de l'escriptura i la qualitat del text en una mostra d'estudiants universitaris. En ...
Iñesta Codina, Anna (Fecha de defensa: 2009-10-16)
Des d'una perspectiva situada de la cognició, i concebent l'escriptura com una activitat social i culturalment mediada (Camps i Castelló, 1996; Candlin & Hyland, 1999; Lea & Stierer, 2000; Flowerdew & Peacock, 2001; ...
Hernández Navarro, Fabiola (Fecha de defensa: 2016-02-08)
En aquesta investigacio hem tingut com a objectius generals, en primer lloc, analitzar les percepcions dels estudiants universitaris sobre el desenvolupament de competències genèriques i gèneres d'escriptura acadèmica al ...
Soler Blanch, Guillem (Fecha de defensa: 2015-12-22)
Els centres universitaris destaquen per la seva tasca educativa i per la formació a les persones encara que, tot això, no seria possible sense la gran implicació del PDI y PAS. Aquesta tesis doctoral proposa una revisió ...
Dotras Ruscalleda, Maria Pilar (Fecha de defensa: 2016-01-21)
La situació actual de la inclusió a la universitat en el nostre país ens mostra una paradoxa: si bé, per un costat, es disposa d’una legislació amb uns principis clars que estableixen la concreció d' universitat inclusiva ...
Rey Abella, Fernando (Fecha de defensa: 2009-03-23)
L'avaluació del coneixement dels alumnes universitaris en condicions de massificació té dos requisits: mesurar realment el que l'alumne sap, i fer-ho amb una eina que permeti una correcció ràpida. Els instruments que són ...