Now showing items 1-20 of 126
Sastre Freixa, Javier (Date of defense: 2022-03-04)
Des de fa alguns anys regna en l'àmbit escolar un rum-rum desconcertant que alguna cosa està fallant des que els dispositius tecnològics van entrar a les nostres vides per fer-la o més còmoda o més complicada, segons qui ...
Jornet Jovés, Lluís (Date of defense: 2007-12-21)
Aquesta investigació té per objectiu estudiar la acceptació social del mobiliari urbà (marquesines d'autobusos, mupis, columnes publicitàries, cabines telefòniques i quioscs de venda de premsa) amb publicitat instal·lada ...
Matilla Serrano, Catalina (Date of defense: 2007-09-19)
A l'estat de la qüestió s'inicia l'aproximació conceptual i terminològica mitjançant l'anàlisi de la evolució històrica de la planificació estratègica des del punt de vista miliar, de la Teoria dels Jocs, de la Teoria ...
Botey López, Jordi (Date of defense: 2009-12-18)
La figura professional del director de comptes en publicitat ha estat molt poc tractada a nivell acadèmic i són escasses les monografies sobre el tema. Aquesta tesi aborda aquest rol professional des de la perspectiva de ...
Marín Anglada, Marta (Date of defense: 2016-02-05)
Vivim en un món dominat per la cultura visual. Les imatges formen part de la nostra existència i de les nostres experiències vitals. El llenguatge visual conforma la nostra realitat i l’hem de saber interpretar si volem ...
Akkan, Goksu (Date of defense: 2021-05-27)
La intel·ligència artificial ha estat un concepte que captiva la humanitat des de fa mil·lennis. Des de l'antiguitat, els humans estan obsessionats amb la idea de crear un ésser humà artificial perfecte amb diferents ...
Surinyac Carandell, Nina (Date of defense: 2022-03-07)
Diversos estudis confirmen que en els darrers anys les ciutats han viscut un augment constant de la població. Segons estimacions de l’estudi presentat per les Nacions Unides l’any 2014 “World Urbanitzation Prospect” (United ...
Boquera Diago, Ester (Date of defense: 2015-07-16)
Aquesta investigació se centra en l’estudi del Comissariat de Propaganda, l’òrgan oficial de persuasió que la Generalitat de Catalunya va crear amb l’esclat de la Guerra Civil (1936-1939). L’objectiu de la tesi és, d’una ...
Miotto, Giorgia (Date of defense: 2017-07-03)
En els darrers anys, les Business Schools estan vivint una manca d'acceptació i legitimitat per part de la societat. Una empresa aconsegueix la legitimitat quan actua de manera apropiada i desitjable en relació amb les ...
Marqués Pascual, Joaquín (Date of defense: 2013-01-30)
Los periódicos impresos están pasando una difícil situación que podría amenazar su supervivencia. Este trabajo pretende determinar y cuantificar en qué medida influyen cada una de las causas que afectan en este escenario ...
Cornejo Stewart, Josefina (Date of defense: 2016-06-07)
Aquesta investigació explora el panorama de sèries dramàtiques nord-americanes que ha arribat amb el nou segle, a partir d'un estudi en profunditat d'aquest nou model serial que inclou diferents categories d'anàlisi i que ...
Suau Martínez, Jaume (Date of defense: 2015-04-08)
Aquesta investigació es centra en el tema de la participació en línia des del punt de vista dels ciutadans, abarcant com a tema principal d’estudi les opcions de participació incloses en les pàgines web dels mitjans de ...
Mayo Fuentes, Adriana (Date of defense: 2022-05-13)
Ciutadans va néixer a Catalunya el 2006 amb dos grans objectius: corregir el dèficit de representació existent en el Parlament de Catalunya i fer front al nacionalisme català; i es va començar a expandir per la resta ...
Sánchez Torrents, Jordi (Date of defense: 2012-12-21)
Aquesta tesi presenta un proposta teòrica per analitzar la ciutat i la seva transformació; d'una ciutat planificada, continguda en els seus murs, de pedra i de maó, lligada al temps i a l'espai a una ...
Lahoz Marco, Maria del Carmen (Date of defense: 2017-07-14)
En vista de la novetat i la creixent importància del concepte de cocreació de marca, aquesta tesi pretén desenvolupar un marc de referència que ajudi els professionals del branding a utilitzar la cocreació de marca com a ...
Colom Valls, Irene (Date of defense: 2012-06-21)
La recerca en ciències socials desplega un ampli ventall d’aplicacions sectorials per a les quals el màrqueting i, en concret, la comunicació, es posen en pràctica a una multiplicitat de camps. La present investigació se ...
Vidal Lanza, Tomás (Date of defense: 2023-04-28)
Aquesta tesi té com a objectiu estudiar, des d'una perspectiva històrica, les actuacions que es van dur a terme en el nostre país en la primera etapa de la transició democràtica i que van permetre, entre els anys 1980 i ...
Casalà Surribas, Iolanda (Date of defense: 2016-01-15)
Avui en dia la importància de les marques és indubtable. La marca es reconeix com el principal actiu de moltes companyies i el seu valor (econòmic) genera progressiu interès en tots els àmbits empresarials. La rellevància ...
Ordeix Rigo, Enric (Date of defense: 2014-01-24)
L'objectiu de l'autor és descobrir i descriure nous enllaços, perspectives i enfocaments en el tema de la personalitat de l'organització, la relació que té amb les relacions públiques i el nou rol que juga en la construcció ...
Martínez Fernández, Jesús (Date of defense: 2017-01-10)
La tesi Còpia i pega. Com les multinacionals construeixen les notícies respon a la necessitat d'avaluar les rutines de producció periodístiques, i constatar que la pràctica de copiar i enganxar s'ha instal·lat en la medul·la ...