Now showing items 1-20 of 126

    2010-2020 BRECHA DIGITAL, ecografía de una sociedad quebrada: cuando los milenials entraron en la Secundaria española 

    Sastre Freixa, Javier (Date of defense: 2022-03-04)

    Des de fa alguns anys regna en l'àmbit escolar un rum-rum desconcertant que alguna cosa està fallant des que els dispositius tecnològics van entrar a les nostres vides per fer-la o més còmoda o més complicada, segons qui ...

    Aceptación social del mobiliario urbano como servicio público y soporte publicitario. Antecedentes, evolución e integración de las distintas concesiones municipales de 1986 a 2005 en Barcelona 

    Jornet Jovés, Lluís (Date of defense: 2007-12-21)

    Aquesta investigació té per objectiu estudiar la acceptació social del mobiliari urbà (marquesines d'autobusos, mupis, columnes publicitàries, cabines telefòniques i quioscs de venda de premsa) amb publicitat instal·lada ...

    Aportaciones para un modelo global de Planificación Estratégica en Relaciones Públicas y Comunicación Integral. Análisis de un caso: el uso de los modelos de Planificación Estratégica en algunas agencias y consultoras de Relaciones Públicas y Comunicación 

    Matilla Serrano, Catalina (Date of defense: 2007-09-19)

    A l'estat de la qüestió s'inicia l'aproximació conceptual i terminològica mitjançant l'anàlisi de la evolució històrica de la planificació estratègica des del punt de vista miliar, de la Teoria dels Jocs, de la Teoria ...

    Aproximación teórico-empírica a la figura del director de cuentas como gestor de la comunicación de marcas en agencias de publicidad de Barcelona 

    Botey López, Jordi (Date of defense: 2009-12-18)

    La figura professional del director de comptes en publicitat ha estat molt poc tractada a nivell acadèmic i són escasses les monografies sobre el tema. Aquesta tesi aborda aquest rol professional des de la perspectiva de ...

    Atributs clau de la contemporaneïtat: actius inspiracionals en els processos creatius, estímuls revulsius en les estratègies de marca 

    Marín Anglada, Marta (Date of defense: 2016-02-05)

    Vivim en un món dominat per la cultura visual. Les imatges formen part de la nostra existència i de les nostres experiències vitals. El llenguatge visual conforma la nostra realitat i l’hem de saber interpretar si volem ...

    Audiovisual representations of Artificial Intelligence in Dystopian Tech Societies: Scaremongering or Reality? The Cases of Black Mirror (Charlie Brooker, 2011), Ex Machina (Alex Garland, 2017) and Her (Spike Jonze, 2014) 

    Akkan, Goksu (Date of defense: 2021-05-27)

    La intel·ligència artificial ha estat un concepte que captiva la humanitat des de fa mil·lennis. Des de l'antiguitat, els humans estan obsessionats amb la idea de crear un ésser humà artificial perfecte amb diferents ...

    Barcelona Ciutat Digital i Amsterdam Smart City. Estratègies i canals de comunicació i participació ciutadana: webs i Twitter 

    Surinyac Carandell, Nina (Date of defense: 2022-03-07)

    Diversos estudis confirmen que en els darrers anys les ciutats han viscut un augment constant de la població. Segons estimacions de l’estudi presentat per les Nacions Unides l’any 2014 “World Urbanitzation Prospect” (United ...

    La batalla de la persuasió durant la Guerra Civil. El cas del Comissariat de Propaganda de la Generalitat de Catalunya (1936-1939) 

    Boquera Diago, Ester (Date of defense: 2015-07-16)

    Aquesta investigació se centra en l’estudi del Comissariat de Propaganda, l’òrgan oficial de persuasió que la Generalitat de Catalunya va crear amb l’esclat de la Guerra Civil (1936-1939). L’objectiu de la tesi és, d’una ...

    Business Schools y Legitimidad. Análisis de los Informes de Responsabilidad Social de las Business Schools a partir de los Objetivos de Desarrollo Sostenible de Naciones Unidas 

    Miotto, Giorgia (Date of defense: 2017-07-03)

    En els darrers anys, les Business Schools estan vivint una manca d'acceptació i legitimitat per part de la societat. Una empresa aconsegueix la legitimitat quan actua de manera apropiada i desitjable en relació amb les ...

    La caída de difusión de los diarios de pago. Principales causas y su relevancia en el caso español 

    Marqués Pascual, Joaquín (Date of defense: 2013-01-30)

    Los periódicos impresos están pasando una difícil situación que podría amenazar su supervivencia. Este trabajo pretende determinar y cuantificar en qué medida influyen cada una de las causas que afectan en este escenario ...

    El caso Netflix 2012-2015. Nuevas formas de pensar la producción, distribución y consumo de series dramáticas 

    Cornejo Stewart, Josefina (Date of defense: 2016-06-07)

    Aquesta investigació explora el panorama de sèries dramàtiques nord-americanes que ha arribat amb el nou segle, a partir d'un estudi en profunditat d'aquest nou model serial que inclou diferents categories d'anàlisi i que ...

    Citizens and online media participation. Attitudes and motivations towards participatory journalism and other online practices in London and Barcelona 

    Suau Martínez, Jaume (Date of defense: 2015-04-08)

    Aquesta investigació es centra en el tema de la participació en línia des del punt de vista dels ciutadans, abarcant com a tema principal d’estudi les opcions de participació incloses en les pàgines web dels mitjans de ...

    Ciudadanos: del Parlamento de Cataluña al Congreso de los Diputados. Evolución estratégica y comunicativa (2006-2019) 

    Mayo Fuentes, Adriana (Date of defense: 2022-05-13)

    Ciutadans va néixer a Catalunya el 2006 amb dos grans objectius: corregir el dèficit de representació existent en el Parlament de Catalunya i fer front al nacionalisme català; i es va començar a expandir per la resta ...

    La ciutat emergent: de l'urbanisme a la ciutat hiperrealitzada 

    Sánchez Torrents, Jordi (Date of defense: 2012-12-21)

    Aquesta tesi presenta un proposta teòrica per analitzar la ciutat i la seva transformació; d'una ciutat planificada, continguda en els seus murs, de pedra i de maó, lligada al temps i a l'espai a una ...

    CO-CREATION OF BRAND VALUE. The new source for competitive advantage 

    Lahoz Marco, Maria del Carmen (Date of defense: 2017-07-14)

    En vista de la novetat i la creixent importància del concepte de cocreació de marca, aquesta tesi pretén desenvolupar un marc de referència que ajudi els professionals del branding a utilitzar la cocreació de marca com a ...

    La comunicació al servei dels grups de música. Estratègia en màrqueting i aplicació de la comunicació en el pop i el rock en llengua catalana 

    Colom Valls, Irene (Date of defense: 2012-06-21)

    La recerca en ciències socials desplega un ampli ventall d’aplicacions sectorials per a les quals el màrqueting i, en concret, la comunicació, es posen en pràctica a una multiplicitat de camps. La present investigació se ...

    La comunicación de las administraciones locales en la Transición Democrática: La Asociación Catalana de Informadores de la Administración Local y sus aportaciones a la Organización, desarrollo y gestión de los Gabinetes Municipales de Medios de Comunicación entre los años 1980 y 1996 

    Vidal Lanza, Tomás (Date of defense: 2023-04-28)

    Aquesta tesi té com a objectiu estudiar, des d'una perspectiva històrica, les actuacions que es van dur a terme en el nostre país en la primera etapa de la transició democràtica i que van permetre, entre els anys 1980 i ...

    Comunicación de marca para vender. Los resultados de la construcción valor de marca desde la comunicación. Análisis de los Premios Eficacia 

    Casalà Surribas, Iolanda (Date of defense: 2016-01-15)

    Avui en dia la importància de les marques és indubtable. La marca es reconeix com el principal actiu de moltes companyies i el seu valor (econòmic) genera progressiu interès en tots els àmbits empresarials. La rellevància ...

    Constructing The Social Personality in Organizations: Essentials of Managing the Social Commitment According to the Parameters Reached by the Study "Excellence in Public Relations and Communication Management” 

    Ordeix Rigo, Enric (Date of defense: 2014-01-24)

    L'objectiu de l'autor és descobrir i descriure nous enllaços, perspectives i enfocaments en el tema de la personalitat de l'organització, la relació que té amb les relacions públiques i el nou rol que juga en la construcció ...

    Copia y pega. Cómo las multinacionales construyen las noticias. Los breves de empresa en los diarios "La Vanguardia" y "El Mundo de Catalunya". Estudio de similitud entre los breves y las notas de prensa 

    Martínez Fernández, Jesús (Date of defense: 2017-01-10)

    La tesi Còpia i pega. Com les multinacionals construeixen les notícies respon a la necessitat d'avaluar les rutines de producció periodístiques, i constatar que la pràctica de copiar i enganxar s'ha instal·lat en la medul·la ...