Ara mostrant els elements 30-49 de 64

    Éric Rohmer: la transformació de la intimitat a la segona meitat del segle XX. Una mirada sociològica 

    Strino Prat, Francesc (Data de defensa: 2017-06-28)

    Aquest estudi aplica una mirada sociològica a l’obra cinematogràfica d’Éric Rohmer, en tant que el seu caràcter realista i documentalista, reflecteix amb precisió les dinàmiques de la transformació de l’amor a la segona ...

    Facebook Advertising likeability factors in Pakistan: As a way to understand the relationship between Pakistan's Culture and Advertising 

    Riaz, Sohail (Data de defensa: 2022-02-23)

    Aquesta recerca intenta comprendre la relacio entre publicitat i cultura mitjancant l'estudi de la importancia de la likeability publicitaria. La singularitat de l'estudi resideix en l'originalitat de la idea de la ...

    Fent notícies a l'ARA. Integració de redaccions en un procés de nova planta 

    Daza Tapia, Andrea (Data de defensa: 2017-09-28)

    L’objectiu general d’aquesta recerca és analitzar el naixement de la redacció integrada del diari català ARA i determinar les seves particularitats des de una dimensió empresarial, professional i tecnològica. S’hi identifiquen ...

    Food Journalism: Building the discourse on the popularization of gastronomy in the twenty-first century 

    Fusté Forné, Francesc (Data de defensa: 2017-07-07)

    El periodisme gastronòmic és una tipologia de periodisme especialitzat que consisteix en la narració de la gastronomia. Aquesta tesi té com a objectiu estudiar la importància de la gastronomia en la premsa diària durant ...

    Francesc Maspons i Anglasell: Polític, jurista, periodista (1872-1967) 

    García Izquierdo, José Manuel (Data de defensa: 2016-02-10)

    Francesc Maspons i Anglasell (Barcelona 1872- Bigues i Riells 1966) fou un jurista d’una reconeguda trajectòria professional. Especialista en dret català, va ser director de l’Oficina d’Estudis Jurídics de la Mancomunitat ...

    Individuo, sociedad y cultura en la recepción mediática de la diáspora hispanoamericana 

    Concepción Sepúlveda, Luis Gilberto (Data de defensa: 2016-02-05)

    Aquesta tesi doctoral estudia la recepció mediàtica dels principals col·lectius hispanoamericans que viuen a Barcelona amb un model d’anàlisi inspirat en la Pragmàtica Formal habermasiana. Això permet interpretar les ...

    La crítica televisiva en la era de la hiperconectividad: los "Bad Fans" de Breaking Bad según Emily Nussbaum 

    Vives-Fierro Planas, Clàudia (Data de defensa: 2021-04-09)

    La tesi doctoral neix de la descoberta del neologisme "Bad Fans" trobat en una crítica publicada a The New Yorker escrita per Emily Nussbaum, crítica de televisió. En aquest text es qüestionen les emocions d'alguns espectadors ...

    La estrategia de comunicación del patrimonio desde la comunicación corporativa y las relaciones públicas. Análisis de un caso: el Patrimonio de la Humanidad de la UNESCO en España 

    Compte Pujol, Marc (Data de defensa: 2017-02-10)

    El patrimoni –en les seves dimensions cultural tangible i intangible, natural i mixta– és un sector fonamental per al desenvolupament econòmic, cultural, educatiu, social i sanitari de qualsevol territori. Els seus beneficis ...

    La planificación de medios y la fragmentación de audiencias. Incidencia de la televisión a la carta en la evolución del Prime Time en España 

    Polo López, Marcos (Data de defensa: 2017-06-30)

    L'objectiu fonamental de la present tesi doctoral és analitzar l'impacte de la televisió a la carta en les audiències del prime time a Espanya i, per extensió, a la planificació de mitjans. L'aparició de diferents cadenes ...

    LAS ESTRUCTURAS COMO PROCESO. Anomalías cotidianas: guión audiovisual, cine mutante, narrativas transmedia y teoría de sistemas 

    Monte Salvador, Carlos (Data de defensa: 2017-09-21)

    Aquesta tesi doctoral explora els conceptes fonamentals utilitzats en la creació i l'anàlisi de la narració audiovisual, especialment aquells relacionats directament amb el guió. El treball es centra en la utilització ...

    Las marcas públicas de calidad en alimentación. Claves para conseguir marcas regionales fuertes 

    Salvat Benlloch, Marta (Data de defensa: 2020-12-18)

    L’ús de les marques públiques de qualitat és una estratègia que facilita la identificació de la qualitat dels productes del sector alimentari. Ajuden a certificar una qualitat diferenciada i responen a una estratègia ...

    Límites jurídicos de la publicidad en España. Marco normativo, análisis jurisprudencial y gestión profesional 

    Vilajoana Alejandre, Sandra (Data de defensa: 2016-02-10)

    El principal objectiu d’aquesta tesi doctoral és l’estudi dels límits jurídics de la publicitat des d’una perspectiva transversal orientada, en forma i contingut, a les necessitats i reptes que el condicionant legal planteja ...

    Los fundamentos estéticos y artísticos de la dirección de arte en publicidad. El proceso de consolidación de los profesionales de la dirección de arte en Colombia 

    Vélez Ochoa, Claudia Inés (Data de defensa: 2019-07-18)

    La publicitat és la indústria de les idees. Fa més de 150 anys que la publicitat és la professió dels creatius, però no tots els professionals de la publicitat es dediquen a produir idees ni tots els creatius es dediquen ...

    Memòria, veritat i justícia a Sud-àfrica: la Comissió Veritat i Reconciliació i el seu llegat 

    Genovés Morales, Maria Dolors (Data de defensa: 2016-02-02)

    Memòria, veritat i justícia a Sud-àfrica: la Comissió Veritat i Reconciliació i el seu llegat té com a objectiu explorar les especificitats de les polítiques de memòria a Sud-àfrica: els treballs de memòria i de dol al ...

    Miguel Gila: Un equívoc humor blanc. Entre Franco i l'antifranquisme 

    Lobato Guembe, Marc (Data de defensa: 2016-01-20)

    Més enllà de la qualitat i la innovació de les seves creacions de Miguel Gila (1919-2001), la imatge pública d’aquest humorista creada pels mitjans de comunicació a través de notícies i entrevistes va permetre que aconseguís ...

    Música i intel·ligència espiritual a través de l'audiovisual 

    Montserrat Rull, Maria Assumpta (Data de defensa: 2015-12-01)

    Aquesta recerca analitza les connexions entre intel.ligència musical i intel.ligència espiritual, exemplificades a partir del món audiovisual. S'analitzen els paràmetres que interactuen en ambdues intel.ligències i els ...

    Neo-Distopia: una aproximació històrica i genèrica a la distopia audiovisual dels segle XXI 

    González Mercader, Roger (Data de defensa: 2020-09-09)

    La present tesi pretén explorar i analitzar les pel·lícules i sèries distòpiques més destacades d'aquest inici de segle. El treball s'inicia efectuant una introducció al gènere distòpic, partint del gènere utòpic i ...

    Neuromarketing en la empresa española. Factores incentivadores y desincentivadores (2015-2023) 

    Navarro Muñoz, Pilar (Data de defensa: 2023-12-18)

    Aquesta tesi doctoral pretén descobrir els factors incentivadors i desincentivadors de la utilització del neuromàrqueting, com a disciplina habitual de recerca de mercats a l'empresa espanyola en el període 2015-2023. La ...

    Nuevas maneras de ver la televisión, nuevas maneras de anunciarse. El impacto de los cambios en los hábitos de consumo audiovisual en la relación de las marcas con su audiencia 

    Picola Meix, Josep Maria (Data de defensa: 2021-06-29)

    En els anys 1980 es va trencar el monopoli televisiu a Espanya de TVE, amb la creació de les primeres cadenes autonòmiques; en els 1990 es va multiplicar l’oferta, amb la primera concessió de canals privats; els 2000 van ...

    El papel de las marcas de moda en la construcción de la identidad personal 

    Iglesias Martínez, Jordi (Data de defensa: 2016-02-04)

    La psicologia social i la microsociologia han estudiat des de mitjan segle XX la necessitat de l’autodefinició i de la construcció de la identitat personal. Tothom s’ha qüestionat alguna vegada “Qui sóc?”; “Com sóc?”; “Com ...